مدیرعامل منطقه آزاد تجاری و صنعتی ارس با اشاره به سیاست گذاری ها و استراتژی های تعیین شده برای توسعه تولید و صادرات گفت: ارزآوری و توسعه صادرات سیاست اصلی ما در روابط اقتصادی فراملی است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ،عرب باغی دربازدیدهیات اقتصادی شهرک تجاری و صنعتی هوپای ترکیه از منطقه آزاد ارس تقویت تولید داخلی و ایجاد ارتباطات مستحکم کاری با کشورهای هدف صادرات را مورد تاکید قرار داد و گفت: ارس در مسیر توسعه قرار دارد و برای حرکت قدرتمند از صنایع و تولیدات با ارزش افزوده بالا و صادرات محور حمایت می کند.

عرب باغی با بیان اینکه ترکیه ای ها را برادران خود می دانیم از آمادگی ارس برای همکاری های گسترده تر در حوزه های صنعتی، تجاری و گردشگری خبر داد.

وی در ادامه با اشاره به روابط خارجی موفق ایران در ماه های اخیر گفت: با مذاکرات موفق دولت و رفع تحریم ها بزودی منطقه آزاد ارس در عرصه های مختلف اقتصادی پیشرفت چشمگیری خواهد داشت.

عرب باغی گسترش ارتباطات را زمینه ساز توسعه مناسبات تجاری دو کشور دانست و افزود: سرمایه گذاران خوبی از کشور ترکیه در حوزه های اقتصادی در ارس فعالیت دارند و امیدواریم روابط گسترده تری در پیش روی طرفین باشد.

گروهی از سرمایه گذاران شهرک تجاری و صنعتی هوپای ترکیه بعد از بازدید از زیرساخت های سرمایه گذاری ارس طی نشستی برای سرمایه گذاری در حوزه صنایع و معادن، تجارت و تولید اعلام آمادگی کردند.

این هیات اقتصادی یکی از عوامل رغبت برای حضور در ارس را فعالیت سرمایه گذاران متعدد ترکیه ای اعلام کرد.
 
 
انتهای پیام/س
برچسب ها: توسعه ، صادرات ، تولید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.