رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر، از اولین نمایشگاه دایمی توانمندی های صنایع دستی در محل این دانشگاه در سالجاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ،دکتر نادر اسدی، بااشاره به موقعیت ویژه شهرستان اهر به عنوان شاهراه گردشگری منطقه ارسباران و ارتباط با دو استان آذربایجان شرقی، اردبیل و کشورهای آسیای میانه ایجاد مکانی برای عرضه توانمندی های صنایع دستی منطقه را برای جذب گردشگران دائمی و خارجی ضروری برشمرد.

وی، گفت: بیش از 95 درصد عملیات اجرایی و ساختمانی نمایشگاه دائمی صنایع دستی و سوغاتی های شهرستان اهر در محل این دانشگاه به اتمام رسیده که با اتمام این پروژه ها که در نوع خود از طراحی ویژه و منحصر به فردی با تلفیقی از معماری اسلامی و مدرن در حال ساخت می باشد امیدواریم در راستای توسعه گردشگری منطقه گامهای عملی برداریم.

این مقام مسئول، افزود: تلاش داریم با اخذ مجوزهای لازم از سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی اولین مجتمع اقامتی با استانداردهای لازم برای اقامت گردشگران داخلی و خارجی را در این واحد دانشگاهی فراهم نمائیم که امیدواریم با حمایت مسئولین منطقه و دانشگاه این امر که زمینه سازی اولیه برای این امر فراهم شده محقق گردد.

دکتر نادر اسدی، از آمادگی کامل دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر برای برگزاری این همایش در محل این دانشگاه با حضور اهریهای مقیم تبریز و پایتخت و سرمایه گذاران از اقصی نقاط میهن اسلامی خبر داد و افزود: از یک ماه پیش مقدمات اولیه برنامه ریزی لازم برای برگزاری هرچه بهتر این همایش برگزار شده و با استقرار دبیرخانه این همایش در محل دانشگاه آماده بهره مندی از آرا و نظرات کلیه صاحب نظران در برگزاری هرچه بهتر این همایش هستیم.
 
انتهای پیام/ز

 

برچسب ها: توانمندی ، صنایع ، دستی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.