مدیر روابط عمومی کانون فرهنگی مذهبی رهپویان وصال شیراز گفت: این کانون برای شانزدهمین سال متوالی بزرگترین اعتکاف جوانان کشور را برگزار می کند.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز؛ 

احد پاریابی ادامه داد: آیین اعتکاف امسال این کانون از 22 تا روز 25 اردیبهشت ماه امسال در مصلی نماز جمعه شیراز برگزار می شود.

وی بیان کرد: بحث محتوایی آیین معنوی اعتکاف همواره مورد توجه برنامه ریزان این کانون بوده است که امسال نیز برنامه های مناسبی در دو بخش اصلی و جنبی با محوریت سبک زندگی اسلامی و خانواده تدوین شده است.

پاریابی افزود: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده در بخش اصلی اعتکاف امسال، در روز اول آیت الله ایمانی نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز، روز دوم آیت الله سیدعلی اصغردستغیب تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) و روز سوم آیت الله حائری شیرازی نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری سخنرانی خواهند کرد.

در بخش جنبی اعتکاف امسال نیز دکتر شفیعی سروستانی سردبیر هفته نامه موعود در موضوع سبک زندگی و مهدویت، دکتر رائفی پور در موضوع سبک زندگی- جمعیت و فرهنگ و سردار حسین یکتا مدیر قرارگاه فرهنگی خاتم الانبیاء(ص) کشور در موضوع مدیریت جهادی در جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در جمع معتکفین به سخنرانی خواهند کرد. همچنین از ساعت یک تا سه بامداد نیز مراسم مناجات و مداحی با حضور حاج مهدی سلحشور اجرا می شود.

وی ادامه داد: این کانون مخاطبانی خارج از استان و کشور دارد که برخی از این مخاطبان هر ساله در آیین معنوی اعتکاف این کانون حضور دارند که امسال نیز شاهد حضور این افراد خواهیم بود.

کانون فرهنگی مذهبی رهپویان وصال شیراز یکی از کانون های فرهنگی مذهبی بزرگ و فعال در کشور است که هم اکنون بیش از 50 هزار عضو دارد.

انتهای پیام/س

برچسب ها: ثبت نام ، شیرازی ، اعتکاف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.