رئیس شورای شهر رامسر در مورد مشکلات دفن زباله رامسر گفت: پس از تحویل زمین در منطقه گاورمک رامسر، کارخانه زباله‌سوز در آن منطقه فعال می‌شود تا مشکل زباله رامسر ساماندهی شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،هادی حلاجیان گفت: استقلال شورا و پرهیز از سیاسی کاری و هماهنگی بین اعضا از مهم‌ترین مواردی بود که از ابتدای شروع به کار شورای شهر رامسر در نظر گرفته شد.

وی با اشاره به اینکه اولویت‌بندی پروژه‌های شهری رامسر، ایجاد درآمد پایدار و به دنبال آن توسعه پایدار و نگاه یکسان به تمام نقاط شهر از جمله مهم‌ترین نقاط توجه اعضای شورای شهر به شهر رامسر بوده است، تصریح کرد:  یکی از دغدغه‌های مردم وضعیت آسفالت رامسر است که با توجه به درآمد و اعتبارهای کسب شده سعی داریم در یک پروسه سه ساله آسفالت شهر رامسر احیا شود.

رئیس شورای شهر رامسر با بیان اینکه تمامی برنامه‌ریزی‌های شورا باید با توجه به درآمد باشد و خارج از این نمی‌توانیم قولی به مردم دهیم، گفت: با توجه به اینکه سه عضو شورای شهر رامسر فرهنگی بوده و امسال هم توجه به امور فرهنگی به صورت جدی‌تری در برنامه‌های کشوری قرار دارد شورای شهر رامسر هم تمام هم و غم خود را فقط برای امور عمرانی و فنی نگذاشته بلکه امور فرهنگی هم یکی از دغدغه‌ها است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه سیستم فاضلاب رامسر به صورت جذبی است که برای اصلاح آن بودجه قابل توجه‌ای نیاز است، در مورد مشکلات دفن زباله رامسر نیز گفت: سعی داریم پس از تحویل زمین در منطقه گاورمک رامسر، کارخانه زباله‌سوز در آن منطقه فعال شود تا مشکل زباله رامسر ساماندهی شود.

رئیس شورای شهر رامسر درباره اقدامات عمرانی در باغ 30 هکتاری رامسر افزود: تعمیر گلدان‌ها و دیوار دور باغ در برنامه‌های شورای چهارم شهر رامسر قرار دارد و سعی داریم تا پایان دوره کاری شورای چهارم شهر رامسر، این موضوع انجام شود.

حلاجیان با اشاره به افتتاح پل صفارود قبل از سال جدید گفت: با تمام مشکلات روبه‌رو، این پل افتتاح شد اما افتتاح کامل پل در برنامه اصلی شورا قرار دارد.

انتهای پیام/م
برچسب ها: کارخانه ، زباله ، رامسر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.