جزییات لازم جهت شرکت در مصاحبه معرفی شدگان چند برابر ظرفیت آزمون دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور 1393 اعلام شد.

دکتر محمد علی کریمی معاون آموزشی دانشگاه پیام نور در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: افرادی که برای مصاحبه دکتری تخصصی به دانشگاه پبام نور معرفی شده‌اند لازم است در ساعات اداری بر اساس جدول زمانبندی و با همراه داشتن مدارک لازم به آدرسهای اعلام شده (پیوست) مراجعه نمایند. 

وی گفت: به دلیل محدودیت زمانی موجود در اعلام نتایج به همراه داشتن مدارک ذیل در روز مصاحبه ضروری بوده و دریافت هیچ مدرکی در زمان دیگر امکان پذیر نمی باشد بنابراین امتیاز داوطلب صرفا بر اساس مدارک دریافتی محاسبه خواهد شد. 

وی تصریح کرد: اصل و تصویر مدارک شناسایی (شناسنامه،کارت ملی)اصل و تصویر مدارک تحصیلی اعم کارشناسی و کارشناسی ارشدمی‌باشد ضمن اینکه به همراه داشتن اصل و تصویر مدرک پایان خدمت ویژه برادران نیز الزامی است. 

وی یاد آور شد: تصویر کارنامه اعلام نتایج انتخاب رشته و اصل و تصویر مدارک ایثارگری (جانبازان ، آزادگان و خانواده معظم شهدا) و اصل و تصویر حکم کارگزینی (مخصوص استفاده از سهمیه مربیان) استفاده از سهمیه مربیان مختص اعضاء محترم علمی رسمی و قطعه عکس 4*3 پشت نویسی شده نیز الزامی است 
 
وی یاداورشد: داوطلبان توجه داشته باشند ضروری است قبل از مراجعه برای مصاحبه، تصویری از صفحات شناسنامه آثار پژوهشی خود که اطلاعات نویسنده، عنوان اثر و محل ثبت اثر در آن قید شده است را تهیه و به همراه داشته باشند. 
 
وی افزود: واریز مبلغ 300/000 ریال هزینه مصاحبه ، به شماره حساب 2178609001007 نزد بانک ملی ایران شعبه بنفشه و قابل پرداخت در کلیه شعب و به همراه داشتن اصل فیش پرداخت برای داوطلبان ضروری است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار