وحیدشفیعی بازیکن تیم فوتسال شهرداری تبریز در مرحله نیمه نهایی جام ملت های آسیا زننده 3 گل از 10 گل تیم ملی کشورمان به ازبکستان بود.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز ،سیزدهمین دوره جام ملت های فوتسال آسیا در ویتنام با درخشش بازیکن شهرداری تبریز برای تیم ملی کشورمان همراه بوده است.

وحید شفیعی بازیکن جوان تیم فوتسال شهرداری تبریز امروز نیز در برابر ازبکستان در ترکیب تیم ملی قرار گرفت و موفق شد در این دیدار نیز هت تریک کند. این دومین هت تریک فوتسالیست شهرداری برای تیم ملی بود چرا که وی در بازی با چین نیز هت تریک کرده بود.

این بازیکن در این رقابت ها عملکرد خوبی از خود نشان داده و در 5 دیدار موفق به 8 بار گلزنی برای تیم ملی کشورمان شده است که 16 درصد از گل های تیم ملی کشورمان را تشکیل می دهد.

فرهاد فخیم دیگر نماینده فوتسال تبریز در ترکیب تیم ملی است که او نیز در این رقابت ها 4 گل برای تیم ملی کشورمان به ثمر رسانده است.

تیم ملی ایران در این رقابت ها با به ثمر رساندن 50 گل در 5 دیدار و میانگین 10 گل در هر بازی عملکرد خیره کننده ای از خود نشان داده و به دیدار پایانی این رقابت ها نیز صعود کرده است.

ایران در دیدار فینال این رقابت ها در حالی به مصاف ژاپن خواهد رفت که این تیم با برنامه ای از پیش طراحی شده که در بازی های گروهی خود انجام داد کاری کرد تا قبل از مرحله فینال به ایران برخورد نکند.

دیدار نهایی این رقابت ها را ایران و ژاپن روز شنبه 20 اردیبهشت ساعت 15:30 برگزار خواهند کرد تا قهرمان این رقابت ها مشخص شود.

در دوازده دوره ای که این رقابت ها برگزار شده است ایران با 10 بار قهرمانی رکورد دار است و ژاپنی ها نیز تنها 2 بار قهرمان شده اند./س
 
 
 
برچسب ها: درخشش ، فوتسال ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.