به منظور پاکسازی خیابان های شریعتی و میرداماد ، طرح مبارزه با جانوران موذی در این معابر از سوی شهرداری منطقه 3 اجرا شد.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران شهرداری منطقه 3 ، علی خانعلی رئیس اداره ساماندهی افزود :  اداره ساماندهی  معاونت امور شهری و فضای سبز ، به منظور مبارزه و جلوگیری از ازدیاد و تکثیر جانوران مضر شهری از جمله موش و در راستای تامین رفاه حال شهروندان کانون های آلوده شناسایی شده در خیابان میرداماد و خیابان شریعتی را طعمه گذاری کرد.

خانعلی خاطر نشان کرد:  شناسایی مناطق آلوده به موش در 50 نقطه از این دو خیابان صورت گرفت از سوی نواحی 2 و4  صورت گرفت و 1 کیلوگرم  سم در این نقاط استفاده شد.

وی با اشاره به اینکه اطلاع رسانی در نقاط پرتردد انجام شده است افزود: در طول اجرای طرح با استفاده از بروشورها و بنرهای اطلاع رسانی از همه شهروندان در محدوده ی منطقه دعوت شده است تا در جهت انجام  بهتر طرح از طریق برقراری تماس و معرفی کانون های آلوده با شهرداری همکاری کنند.

نقش موش در شیوع بیش از 30 نوع بیماری همچون طاعون،تیفوس و...  آلوده کردن محیط و از بین بردن محصولات غذایی برکسی پوشیده نیست اما امروزه مهمترین عملیات مبارزه با موش از سوی انسانها محروم کردن آنها از داشتن سه عامل اصلی آب ،غذا و پناهگاه است و جلوگیری از ریخت و پاش زباله در منازل ،خیابان ها و محوطه های عمومی و تحویل به موقع زباله تاثیر به سزایی در محروم کردن این جانوران موذی و کاهش جمعیت آنها دارد.
برچسب ها: اجرا ، جانوران ، شریعتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار