مدیر شبکه اجتماعی افسران گفت: این مستند که 4 ماه از اکران آن گذشته بود به یکباره چنین اتفاقی برایش افتاد و این حاشیه‌ها هنوز ادامه دارد اما تنها هدف ما پایان جنجال‌هاست چراکه باعث شده که موضوعات اصلی کشور به حاشیه رود.

به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران، "حجت‌الله نیکی ملکی" مدیر شبکه اجتماعی افسران در نشست خبری عوامل تولید و توزیع مسند من روحانی هستم که صبح امروز در خبرگزاری نسیم برگزار شد، گفت: شفق یکی از شبکه‌های افسران بوده و فرزندان امام خمینی(ره) از راه‌های مختلف فعالیت می‌کنند.

وی تصریح کرد: در 9 دی 1392 مستندی من روحانی هستم اکران شد و در بهمن ماه همان سال این مستند در دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران اکران شد و در این فاصله در دانشگاه‌های دیگر بدون هیچ جنجالی اکران شد و فضای منطقی وجود داشت.

نیکی ملکی اظهار داشت: بیشتر سیگنال‌هایی که از این مستند وجود داشت مثبت بود اما به یک دفعه بدون مقدمه و اتفاق خاصی تبدیل به تیتر یک چند رسانه شد و دروغ‌های زیادی درباره آن گفته شد و این مستند تبدیل به مشکل اول کشور شد.

مدیر شبکه اجتماعی افسران ادامه داد: این مستند که 4 ماه از اکران آن گذشته بود به یکباره چنین اتفاقی برایش افتاد و این حاشیه‌ها هنوز ادامه دارد اما تنها هدف ما پایان جنجال‌هاست چراکه باعث شده که موضوعات اصلی کشور به حاشیه رود.

وی تصریح کرد: ما و آقای روحانی خود را جزء خیمه انقلاب و تحت فرمان رهبری می‌بینیم و از یک خانواده هستیم.

نیکی ملکی در پایان خاطرنشان کرد: نسل سوم انقلاب که وارد فرهنگ شده با حاشیه از راه به در نمی‌شود و به راه خود ادامه می‌دهد.

انتهای پیام/

برچسب ها: شفق ، نیکی ، ملکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار