مدیرعامل تیم فوتسال راه ساری گفت: بازیکنان فصل گذشته تیم راه ساری در لیگ حفظ می شوند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران ساری سعید نجاریان بیان داشت: پس از اینکه بنا به دلایلی از لیگ برتر فوتسال کشور به لیگ دسته اول سقوط کردیم، برای اعاده حیثیت که شده باید به لیگ برتر صعود کنیم.

وی با اشاره به اینکه با حفظ بازیکنان فصل گذشته تیم و جذب چند بازیکن خوب و بومی می توانیم برای فصل آینده به لیگ برتر فوتسال کشور صعود کنیم.

مدیرعامل تیم فوتسال راه ساری یکی از دلایلی سقوط تیمش را جوانی و عدم تجربه بازیکنانش نام برد و افزود: در کنار بی تجربگی بازیکنان مشکلات مالی بازیکنان و تیم از دیگر مسائل ناکامی عدم نتیجه گیری سال گذشته بود.

نجاریان در ادامه گفت: برای فصل جاری لیگ دسته اول فوتسال کشور از همان ابتدا فصل باقدرت در برابر حریفان ظاهر می شویم و سعی خواهیم کرد در بالای جدول بمانیم.

عضوهیئت رئیسه فوتسال کشور با بیان اینکه ایران مدعی اصلی قهرمانی مسابقات آسیایی ویتنام است، تصریح کرد: کادرفنی فنی تیم ملی فوتسال در کنار بازیکنان باتجربه بازیکنان جوان و آینده داری به مساباقت آسیایی اعزام کرد که توانسته به نتایج خوبی برسد.

وی ابراز داشت: با توجه به نتایج به دست آمده و برد پرگل بازیکنان کشورمان مقابل حریفان به ویژه کشور میزبان ویتنام، می توان گفت که شانس اول قهرمانی در این دوره هستیم./س
برچسب ها: حفظ ، آسیا ، قهرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.