معاون توسعه مدیریت منابع وزارت بهداشت ودرمانی وآموزش پزشکی به همراه رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران ازساختمان بیمارستان 160تختخوابی امام خمینی (ره) آمل که آماده تجهیز است، بازدید کردند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران ساری ایرج حریرچی در این بازدید از مراحل کامل ساخت بیمارستان بازدید و از نزدیک در جریان تجهیزات مورد نیاز بخش های مختلف بیمارستان 160تخته خوابی آمل قرار گرفت.

معاون توسعه مدیریت منابع وزارت بهداشت ودرمانی وآموزش پزشکی گفت: تجهیز بیمارستان امام خمینی آمل در تعهد دولت است و به دنبال تامین اعتبارها لازم برای بهره برداری هرچه سریعتر آن است.

ایرج حریرچی افزود: دولت اکنون به دنبال تجهیز بیمارستانهای که ساخت آن کامل بوده و نیاز به تجهیز دارند است ودر این راستا تجهیز حدود 60هزار تخت درمانی را در کشور در برنامه دارد.

رییس شبکه بهداشت ودرمان شهرستان آمل هم گفت: ساخت بیمارستان 160 تخته خوابی ازمصوبات سفر دولت قبلی بوده و ساختمان آن به پایان رسیده و نیازمند اعتبار برای تجهیز آن است.

حمزه قاسمی ، اعتبار مورد نیاز برای تجهیز این بیمارستان را حدود 150میلیارد ریال اعلام و ابراز امیدواری کرد:‌ انتظار است مسئولان وزرات بهداشت ودرمان بر اساس شاخص هایی که برای وضعیت بهداشتی ودرمانی آمل تعیین کردند، تامین اعتبار برای تجهیز هرچه سریعتر این طرح مهم بهداشتی و درمانی مازندران انجام شود.

وی ادامه داد: این بیمارستان 160تخته عادی و57تخت ویژه شامل " ای سی یو" ، " سی سی یو" ، " ان ای سی یو" اورژانس و نوزادان " درمجموع 217تخته خوابی قابل توسعه است.

دکترقاسمی، با بیان اینکه به علت قدیمی و فرسوده بودن دو بیمارستان امام رضا و17شهریورآمل و ضریب بالای اشغال تخت ها در این دو بیمارستان، همچنان در حال ارائه خدمات به مراجعه کنندگان است، ابرازامیدواری کرد: با بهربرداری از این بیمارستان که در دو راهی امام زاده عبدالله ( ع ) در مسیر جاده هراز واقع شده می تواند در سرویس دهی مطلوبی به بیماران منطقه ، مصدومان سوانح جاده هراز ومسافران ارائه دهد.

هم اکنون سه بیمارستان دولتی وچند بیمارستان خصوصی ومراکز جراحی های محدود در شهرستان حدود 400 هزار نفری آمل فعال است/س.

برچسب ها: آمل ، معاون ، بهداشت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.