رئيس فراکسيون حمايت از حقوق بازنشستگان و سالمندان در مجلس شورای اسلامي، گفت: معوقات بازنشستگان پرداخت می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، عباس فلاح، در مراسم تجلیل از معلمان نمونه شهرستان اهر، افزود: با پیگیری های نمایندگان مجلس شورای اسلامی قسمتی از این معوقات پرداخت شده است و مابقی هم پرداخت خواهد شد.

وی، نقش معلمان در تربیت صحیح دانش آموزان و پیشرفت کشور مهم دانست.

نمانیده مردم شهرستان های اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی، همچنین از اخذ مجوز سرمایه گذاری در حوزه پتروشیمی در قالب ۹ زمینه فعالیت در شهرستان اهر خبر داد و افزود: تلاش داریم با جذب سرمایه گذاران این امر مهم را عملیاتی نماییم.

وی، همچنین به حوزه درمان نیز اشاره کرد و افزود: پیگیری های لازم در جهت ارتقای بهداشت و سلامت جامعه انجام شده و علاوه بر افزایش تجهیزات درمانی، مجوز بیمارستان خصوصی ۵۰ تختخوابی برای شهرستان اهر صادر شده که امیدواریم به زودی شاهد آغاز عملیات اجرایی این بیمارستان باشیم.

فلاح، همچنین از تلاش برای تبدیل شهرستان اهر به منطقه آزاد تجاری خبر داد و افزود: تا تحقق این امر پیگیر آن هستیم تا باعث رشد و پیشرفت و جذب سرمایه گذار در شهرستان اهر باشد.

در این مراسم صدیقی فرماندار شهرستان اهر و پورسلیمان مدیر آموزش و پرورش شهرستان اهر نیز در ارتباط با نقش معلمان در تربیت دانش آموزان و انتظارات جامعه از معلمان صحبت کردند.

گفتنی است :در پایان از معلمان نمونه منطقه ای و استانی شهرستان اهر تجلیل شد.
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.