به منظور ارتقای سلامت و آگاهی‌های شهروندان به ویژه بانوان‌، برنامه‌ها و کارگاههایی در خانه‌های سلامت منطقه 3 برپا می‌شود.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 3، با هدف آگاهي بانوان محلي با تربيت فرزندان كارگاه چگونگي مهارت تربيت فرزند و فرزند روري در سرای محله کاووسیه بر گزار شد.

اکرم جراهی، مدير اداره امور بانوان منطقه 3 درمورد اهميت اين موضوع گفت: تربیت به معنای رشد، نمو و پرورش دادن است و در جامعه اسلامي اين موضوع حائز اهميت است و در اين كارگاه یکی از مشاورخانواده به سخنراني در اين مقوله پرداخت.

اداره امور بانوان معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه 3 با هدف آشنايي دختران و بانوان محلي با چگونگي پوشش اسلامي حجاب و همچنين حفظ بنيان خانواده اقدام به برگزاري كارگاه در سراي محله امانيه کرد. در اين كارگاه آموزشي در خصوص چگونكي پوشش اسلامي از ديدگاه قرآن، حجاب و پوشش چشم در مردان و پرهيز از نگاه به نامحرم، چگونگي مسئله حجاب در اديان الهي صحبت شد.

جراهی با تاکید بر اهمیت سلامت زنان سرپرست خانوار از اجرای معاینات سلامت رايگان ويژه دختران زنان سرپرست خانوار‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍ خبر داد و افزود: این دوره در راستاي ارتقای سلامت اين افراد با همكاري كلينيك شهرداري منطقه 3 صورت گرفت.

وی در مورد روند این معاینات خاطرنشان کرد:در این دوره دختران زنان سرپرست خانوار‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍ تحت معاینات سلامت از قبیل معاینات اپتومتري، زنان، ويزيت و آزمايش خون قرار می گیرند و پرونده پزشكي ويژه ای برای آنان ایجاد خواهد شد سپس پزشکان متخصص همه پرونده‌ها را بررسی کرده و نسبت به شناسایی بیماران اقدام می‌کنند.

مدير اداره امور بانوان منطقه 3 گفت: در نهایت پرونده بانوان سرپرست خانوار تکمیل می‌شود و به تشخیص متخصص پزشکی، مشخص می‌شود که هر بیمار در چه بازه زمانی نیازمند مراجعه به پزشک است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.