نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی از آمریکا خواست از عبد الفتاح سیسی نامزد انتخابات ریاست جمهوری در مرحله کنونی حمایت کند و از او آشکارا انتقاد نکند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره ،‌ نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی ضمن اظهار خرسندی از آزادی دیکتاتور سابق مصر و زندانی شدن محمد مرسی رئیس جمهور منتخب این کشور از آمریکا خواست از عبد الفتاح سیسی نامزد انتخابات ریاست جمهوری در مرحله کنونی حمایت کند و از او آشکارا انتقاد نکند.

"ایهود باراک" از آمریکا همچنین خواست هرگونه اختلافات خود را با سیسی به پس از انتخابات ریاست جمهوری به تعویق بیافتد.

باراک ( وزیر جنگ اسبق رژیم صهیونیستی ) گفت:« من خوشحالم زیرا پس از آنکه حسنی مبارک به زندان و محمد مرسی به کاخ ریاست جمهوری فرستاده شد ارتش و به همراه آن ملت مداخله کردند و مرسی را به زندان فرستادند و حسنی مبارک را از زندان آزاد کردند. اکنون سیسی حضور دارد. معتقدم شما باید صبر کنید و با سیسی کنار بیایید اگر کاری کرد که بدتان می آید به او اطلاع دهید اما این کار را پشت درهای بسته انجام دهید و به او کارهایی را که پس از به دست گرفتن قدرت باید تغییر دهید به او اطلاع دهید. سیسی اکنون با انتخابات پیچیده ای روبروست و او هر کاری را که لازم است انجام خواهد داد تا رئیس جمهور شود خواه شما با او رفتارهایش موافقت بکنید یا موافقت نکنید. با او دشمنی نکنید و عرصه را برای مذاکره با او مانند دو شریک برابر باز بگذارید.»


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار