یک روزنامه عربستانی، وضعیت جسمانی عامل انتحاری انفجار مقابل سفارت ایران را "بسیار وخیم" اعلام کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه عربستانی"الحیاة» ‌مدعی شد که وضعیت جسمانی "جمال دفتردار"، یکی از عوامل انفجار مقابل سفارت ایران در لبنان، "بسیار وخیم" است.

این روزنامه افزود: وی به ویروسی مشابه ویروس "ماجد الماجد" مبتلا شده است. ماجد الماجدچند ماه پیش به طرز مشکوکی در بیمارستان نظامی لبنان درگذشت.

این روزنامه مدعی شد که "دفتردار" در یک اتاق ایزوله قرار دارد و قرار است تحت عمل جراحی برای "بریدن ساق پا" قرار بگیرد.

اوایل زمستان گذشته و بعد از گذشت تقریبا یک ماه  از انفجار مقابل سفارت جمهوری اسلامی ایران در بیروت نیروهای امنیتی لبنان خبر از دستگیری ماجد الماجد تروریست سعودی و سرکرده گروهک تروریستی «عبدالله عزام» خبر دادند. این گروهک مسئولیت انفجار در مقابل سفارت کشورمان در بیروت را بر عهده گرفته بود.

یکی از نکات قابل تأمل در این روزنامه این است که ماجد الماجد آن گونه که در رسانه‌ها اعلام شده بود، به علت نارسایی کلیه در گذشته است. این در حالی است که روزنامه الحیاة مدعی شد که الماجد تروریست سعودی به ویروس مبتلا شده بود و این بار نیز در خبری مشکوک اعلام می‌کند که «"دفتردار به ویروسی مشابه ویروس ماجد الماجد  مبتلا شده است".

جمال دفتردار که در انفجار مقابل سفارت ایران در بیروت نقش داشت، ابتدا مسئولیت‌هایی را در گروه فتح الاسلام برعهده می‌گیرد اما بعد از شکست این گروه وارد گروهک تروریستی «گردان‌های عبدالله عزام» می‌شود؛ وی قبل از دستگیری‌اش در لبنان مسئولیت یک گروه از تروریست‌های تکفیری را در جنگ علیه سوریه برعهده داشت.

ناظران سیاسی معتقدند که جمال دفتردار قطعا از اطلاعات مخفی شده در صندوقچه اسرار گروه‌ک‌های تکفیری تروریستی اطلاعات بسیار مهمی دارد که می‌تواند زمینه نابودی این گروهک‌ها را فراهم کند ولی با انتشار چنین اخباری، بیم آن می‌رود که مقدمات برای حذف وی در تدارک باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۳:۴۸ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۳
تاریخ مصرف این آقا هم برای عربستان تمام شده و توسط ایشان به قبرستان فرستاده خواهد شد.
آخرین اخبار