رئیس بسیج سازمان صدا و سیما در همایش سومین دوره آموزشی سرگروه‌های حلقه‌های صالحین بسیج سازمان صدا و سیما گفت: ما باید بر انتظارهای مقام معظم رهبری جامه واقعیت بپوشانیم.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران جعفری رئیس بسیج سازمان صدا و سیما در سومین دوره آموزشی سرگروه‌های حلقه‌های صالحین سازمان صدا و سیما گفت: ما باید انتظارهای مقام معظم رهبری را جامه واقعیت بپوشانیم و این را باید نیروهای متعهد و متخصص انجام دهند زیرا این حرکت را باید با تعهد در مسیر دینی هدایت کنند و در این زمینه دستگاه صدا و سیما نیز باید از مدیریت، تخصص و کارآمدی برخوردار و همچنین مبتنی بر دانش و تقوا باشد زیرا تاکید مقام معظم رهبری بر این است که جوانان در این مسیر تربیت و مسلط شوند و این باید در دستور برنامه‌ریزی مدیران و مسئولان صدا و سیما قرار بگیرد.
 
دکتر جعفری درباره اینکه اشخاص غیر نباید بتوانند در سازمان صدا و سیما ورود کنند تصریح کرد: اکنون باید از این تشکیلات مراقبت شود تا در اختیار اشخاص غیر قرار نگیرد زیرا براساس تاکید مقام معظم رهبری، دستگاه صدا و سیما باید در اختیار انسان‌های مومن، متعهد و متخصص قرار بگیرد.  
 
وی با اشاره به اینکه غیرمتعهدان حق کار در سازمان را ندارند خاطرنشان کرد: ما نمی‌توانیم اجازه دهیم کسانی که نگاهشان نگاه ضددین است در رسانه ملی و صدا و سیما کار کنند.
 
جعفری با اشاره به تهاجم دشمنان به نظام و ایده‌های ملت ایران در برابر دشمنان گفت: مسئله دیگر این است که اگر جبهه حق تهاجمی کار کند، برنده است زیرا ما عقیده داریم و اگر ما با این ایده در برابر دشمنان و غرب تهاجم کردیم برنده هستیم و این نکته‌ای است که مقام معظم رهبری در فرمایش خودشان به آن اشاره دارند.
 
رئیس بسیج سازمان صدا و سیما با اشاره به اهداف مقام معظم رهبری برای سازمان صدا و سیما افزود: یکی از اهدافی که مقام معظم رهبری برای سازمان صدا و سیما در نظر دارد این است که انقلاب اسلامی گسترش یابد و زمینه‌سازی اخلاق و تربیت صورت گیرد و این مربوط به سال 64 است.
 
وی ادامه داد: تنها چیزی که مقام معظم رهبری از این رسانه صدا و سیما می‌خواهند تحکیم انقلاب، وحدت و گسترش اخلاق است زیرا براساس فرموده مقام معظم رهبری کسانی باید در صدا و سیما بیایند که اخلاق‌مدار باشند چون هدایت محوری برای رسانه مدیریت و هدایت فکری و روحیه و اخلاق است.
 
جعفری افزود: اگر می‌خواهیم در سازمان صدا و سیما تراز انقلابی ایجاد کنیم و به تراز انقلابی مورد نظر مقام معظم رهبری دست پیدا کنیم و برای این که بتوانیم این تشکل را ایجاد کنیم، نیازمند این هستیم که فراگیری، قدرت سالم و هوشمندانه داشته باشیم تا از نظام آموزشی و تربیتی منسجم برخوردار شویم.
 
رئیس بسیج سازمان صدا و سیما با اشاره به اینکه حضور بسیج در سازمان صدا و سیما محقق کننده حاکمیت انقلاب است تاکید کرد: این تشکیلات تنها با حضور بسیج محقق می‌شود زیرا این بسیج است که حضور خود را در همه عرصه‌های انقلاب ثابت کرده و در این روند تاثیرگذاری داشته است.
 
رئیس بسیج سازمان صدا و سیما با بیان این که رسانه صدا و سیما چگونه می‌تواند موفق باشد ادامه داد: اگر می‌خواهیم رسانه موفق باشد باید بسیج را در مجموعه رسانه ملی حاکم کنیم زیرا رسانه مبتنی بر اخلاق و تعهد است.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: جعفری ، بسیج ، رهبری ، انقلاب ، حاکمیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار