درنخستین روزازتمرین تیم ملی درورزشگاه آزادی بازیکنان در کنارسرمربی خود تمرینات پرنشاطی را داشتند.

 به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران،علیرضا حقیقی پیش از تمرین عصر پنجشنبه تیم ملی فوتبال در خصوص شناختش از حریفان گفت:‌هر کسی که با فوتبال سر و کار دارد آرژانتین را می‌شناسد، بوسنی هم بازیکنان بین‌المللی دارد و همه از این تیم شناخت دارند. در اردوی پیش رو تمام نکات به بازیکنان گوشزد خواهد شد مهم است که در جام جهانی از نام و حیثیت ایران دفاع کنیم.تمام تلاشم را می‌کنم و همه چیز دست خداست که اینکه در ترکیب مسافران اعزامی قرار بگیرم یا نه. تمام بازیکنان با انگیزه هستند و می‌‌خواهند جزء نفرات اصلی باشند من هم از این موضوع مستثنی نیستم امیدوارم شرایط طوری رقم بخورد که من هم مسافر برزیل شوم.
 

وی در خصوص شرایطش در لیگ پرتغال گفت: وضعیت خوبی دارم اما شاید خبرهای لیگ پرتغال به خوبی به گوش اهالی فوتبال نرسد. نیم‌فصل بازی کردم و عملکرد خوبی داشتم و خوشحالم که حالا در جمع ملی‌پوشان هستم.
 


حقیقی در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود به علت نیمکت‌نشینی در یکی از بازی‌های تیمش در لیگ پرتغال قهر کرده است، گفت:‌ در اروپا خبری از این مسائل نیست. در حین گرم کردن از ناحیه مچ پا مصدوم شدم و با سرمربی توافق کردم که روی نیمکت بنشینم اما از شانس خوب یا بد من دروازه‌بان اول مصدوم شد و من به زمین رفتم. بالاخره     قراردادم با این تیم تمام می‌شود و به روبین‌کازان برخواهم گشت.
 
تیموریان:صعود به دور بعدجام جهانی درایت می خواهد


آندرانیک تیموریان پیش از اولین تمرین تیم ملی فوتبال ایران در کشورمان، در مورد اردوی آفریقای جنوبی خاطرنشان کرد: اردوی خوبی بود و چند بازی دوستانه برگزار کردیم که امیدوارم برای جام جهانی مثمر ثمر باشد. محک خوبی خوردیم، هر چند که نیمی از تیم نبودند و درگیر باشگاه‌های خود بودند. جا دارد که در اینجا به عنوان کوچک‌ترین عضو تیم ملی از تمام رسانه‌هایی که برای پوشش اولین تمرین تیم ملی در ورزشگاه آزادی حاضر شدند، تشکر کنم.
 
بازیکن تیم ملی تصریح کرد: امیدوارم لژیونرها به تیم ملی اضافه شوند و با توان و کار بیشتری در یک ماه باقیمانده تا جام جهانی شرایط بهتری را برای حضور در این مسابقات به دست‌ آوریم.


 

تیموریان در مورد اینکه احتمال دارد همین روند هم در اردوی اتریش وجود داشته باشد و جواد نکونام و  مسعود شجاعی غایبان این اردو باشند، گفت: من شخصا چیزی در مورد این موضوع نشنیدم و امیدوارم با تعاملی که بین فدراسیون و باشگاه‌هایشان صورت می‌گیرد این مسئله حل شود. زمان زیادی را از دست دادیم اما امیدواریم از این یک ماه باقیمانده به نحو احسن استفاده کنیم، از حریفان شناخت کافی داریم و صعود دور از دسترس نیست اما کارمان خیلی سخت است.
 
 
تیموریان در مورد انتقادهایی که در خصوص قراردادهای میلیاردی بازیکنان فوتبال به آنها می‌شود، گفت:‌ در جاهای دیگر بیشتر از اینها پول می‌دهند. تعداد بازیکنان با کیفیت در سطح ملی انگشت‌شمار هستند ضمن اینکه تمام این پول به ما نمی‌رسد و مالیات آن را به دولت محترم می‌دهیم. پول زور که نگرفتیم، حق‌مان را از فوتبال گرفتیم که باشگاه‌ها به ما می‌دهند.
 

رضا حقیقی: بهترین اردو را از نظر امکانات در آفریقای جنوبی داشتیم



وی در خصوص اردوی اتریش تیم ملی گفت: بازی‌های مهم و تدارکاتی خوبی در این اردو برگزار خواهیم کرد. امیدوارم شکل تیمی خوبی بگیریم و خودمان را محک بزنیم تا این اردو در جام جهانی به درد ما بخورد.


 
حقیقی در خصوص کیفیت لباس‌های تیم ملی و انتقاداتی که به آن می‌شود و اینکه آیا این صحبت‌ها تمرکز بازیکنان را به هم نمی‌ریزد، گفت:‌ این پیراهن‌ها روز به روز آب می‌رود و تنگ می‌شود فکر می‌‌کردیم امروز لباس‌های بهتری بپوشیم، اما دیدیم همان‌ها را شستند، اتو زدند و دوباره به ما دادند.
 
وی افزود:‌متأسفانه سایز لباس‌ها با سایز استاندارد تفاوت دارد و باید برای بازیکنان یک سایز بالاتر در نظر بگیرند. وقتی در دبی راه می‌رفتیم از ما می‌پرسیدند می‌‌خواهید برای ایران در جام جهانی بازی کنید که ما خجالت می‌کشیدیم چون نوع لباس‌ها در شأن ما نبود.
 
 


علیرضا حقیقی پیش از تمرین عصر امروز تیم ملی فوتبال در خصوص شرایطش در لیگ پرتغال گفت: وضعیت خوبی دارم اما شاید خبرهای لیگ پرتغال به خوبی به گوش اهالی فوتبال نرسد. نیم‌فصل بازی کردم و عملکرد خوبی داشتم و خوشحالم که حالا در جمع ملی‌پوشان هستم.

وی در خصوص حضورش در اردوی تیم ملی گفت: تمام تلاشم را می‌کنم و همه چیز دست خداست که اینکه در ترکیب مسافران اعزامی قرار بگیرم یا نه. تمام بازیکنان با انگیزه هستند و می‌‌خواهند جزء نفرات اصلی باشند من هم از این موضوع مستثنی نیستم امیدوارم شرایط طوری رقم بخورد که من هم مسافر برزیل شوم.

حقیقی در خصوص امکانات اردوی تیم ملی و اگر در این خصوص از کی‌روش حمایت نکنید، ممکن است از ترکیب خط بخوری، گفت: اولین جلسه‌ای است که با تیم ملی تمرین می‌کنم. خیلی از دوستان در این خصوص صحبت کردند و اگر من صحبت نکنم بهتر است.

وی در پاسخ به این سوال که کیفیت لباس‌های تیم ملی را چطور ارزیابی می‌‌کند، با خنده گفت: خیلی خوب است، عالی است و حرف ندارد.

حقیقی در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود به علت نیمکت‌نشینی در یکی از بازی‌های تیمش در لیگ پرتغال قهر کرده است، گفت:‌ در اروپا خبری از این مسائل نیست. در حین گرم کردن از ناحیه مچ پا مصدوم شدم و با سرمربی توافق کردم که روی نیمکت بنشینم اما از شانس خوب یا بد من دروازه‌بان اول مصدوم شد و من به زمین رفتم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا به بازی در لیگ پرتغال ادامه می‌دهد یا خیر، گفت: قراردادم با این تیم تمام می‌شود و به روبین‌کازان برخواهم گشت.

حقیقی ادامه داد: بعد از مدت‌ها و بعد از بازی با گینه به تیم ملی آمدم. اولین جلسه تمرینی است و امیدوارم تمرینات خوبی داشته باشیم.  باید طوری عمل کنیم که در جام جهانی نتیجه مطلوبی کسب کنیم.

وی در خصوص شناختش از حریفان گفت:‌هر کسی که با فوتبال سر و کار دارد آرژانتین را می‌شناسد، بوسنی هم بازیکنان بین‌المللی دارد و همه از این تیم شناخت دارند. در اردوی پیش رو تمام نکات به بازیکنان گوشزد خواهد شد مهم است که در جام جهانی از نام و حیثیت ایران دفاع کنیم.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930218000890#sthash.EcVLW53p.dpuf
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار