دانشجویان دانشگاه خوارزمی با همکاری معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد استان البرز در طرح پاک‌سازی حاشیه جاده چالوس تا تونل کندوان حضور می‌یابند.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان البرز، سمیه محسنی، کارشناس معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی البرز و مسئول اجرای این طرح گفت: در پاک‌سازی طبیعت همه اقشار جامعه به خصوص دانشجویان تأثیر گذار هستند و فرهنگ‌سازی برای پاکیزه نگاه داشتن طبیعت در جامعه لازم و ضروری است.

وی افزود: برای نهادینه شدن فرهنگ پاکیزه نگاه داشتن محیط زیست شایسته است همة سازمانها با توجه به جامعه هدف خود تلاش و همت کنند تا بتوانیم شهر و جامعه‌ای سالم و پاکیزه داشته باشیم.

محسنی افزود: معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد استان البرز نیز با همکاری مدیریت تربیت بدنی دانشگاه خوارزمی برای شرکت دانشجویان و حضور فعال آنها در این طرح برنامه ریزی نموده است که حدود 80 تن از دانشجویان در این طرح شرکت خواهند کرد.

وی با اشاره به مسیر پاک‌سازی توسط دانشجویان خاطر نشان کرد: دانشجویان دانشگاه خوارزمی در این طرح ورودی روستای واریان تا روستای کوشک بالا را پاک سازی خواهند نمود. 

محسنی در پایان یادآور شد: طرح سراسری پاک‌سازی حاشیه جاده چالوس تا تونل کندوان از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان البرز به مناسبت هفته زمین پاک برنامه ریزی شده است که در روز جمعه 19 اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار