برنامه «بفرماييد سيب» شبكه راديويي سلامت جمعه 19 فروردين همزمان با روز بزرگداشت شيخ كليني با موضوع «نقش ما در تحكيم فرهنگ و هويت ايراني و تاثير آن بر سلامت اجتماع» از صداي دانش، نشاط و آرامش پخش مي شود .

به گزارش  حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي رسانه ملي ، برنامه«بفرماييد سيب» به تهيه كنندگي فريدون اركاني كاري از گروه سلامت و تفريحات راديو است كه بخش هايي از قيبل ميكروفن مخفي، كمي حواستان را جمع كنيد، گزارش، قصه هاي مداد رنگي، ليلي و مجنون، هنر آزاد و سيب نقره اي دارد و از ساعت 18:40 تا 21:10 از موج اف ام رديف 102 مگاهرتز پخش مي شود.

اين برنامه جمعه 19 فروردين همزمان با روز بزرگداشت شيخ كليني با حضور دكتر ابراهيمي مقدم(روان شناس) و حجت الاسلام رضا شاهمحمدي(كارشناس مذهبي و دكتري فقه و حقوق) به موضوع «نقش ما در تحكيم فرهنگ و هويت ايراني و تاثير آن بر سلامت اجتماع» مي پردازد و نگاهي به زندگي پر بار مرحوم كليني دارد .
 
برجسته تريـن دانشمند فقيه و محـدث نامدار شيعه در نيمه دوم سده سـوم و نيمه اول سـده چهارم هجـري، ثقه الاسلام شيخ محمـد كلينـي است ، او در عهد امامت امام يازدهـم، در دهي به نام كليـن در 38 كيـومتري شهر ري و در خانه اي مملو از عشق و محبت به اهل بيت عليه‌السلام چشـم به جهان گشود.

انتهای پیام/
برچسب ها: رادیو ، سلامت ، اجتماع ، دانش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار