رئیس اداره بازیافت شهرداری منطقه 8 از آموزش بازیافت در ادارات شرف تهران خبر داد.

سعید کاظمی،  رئیس اداره بازیافت شهرداری منطقه 8 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: کارشناسان و مدرسین اداره بازیافت طبق برنامه زمانبندی شده و با حضور در بانکها و ادارات با استقبال مسئولان  این  مراکز روبرو می شوند.
 
وی افزود: آموزشگران با حضور در بیمه ایران واقع در خیابان دردشت و بانک ملی در خیابان مدنی به آموزش یازیافت و معرفی مخازن مکانیزه آبی پرداختند.
 
کاظمی با اشاره به آموزش تفکیک پسماند در مجتمع مسکونی تکش گفت: ارائه مخازن آبی  هزار و 100 لیتری به  همراه کد و کارت اشتراک، اهدای کیسه‌های آبی مخصوص پسماندهای خشک به خانوار جهت سهولت در امر تفکیک، آموزش راه‌های نوین تفکیک پسماند به سرایداران، بانوان خانه‌دار و مدیر مجتمع‌ها در خصوص جمع‌آوری بهینه پسماندهای تفکیک شده آنان  اقدام کرد.
 
رئیس اداره بازیافت شهرداری منطقه 8 در پایان با اشاره به کلاس آموزش بازیافت در درمانگاه شهرداری منطقه 8 خاطر نشان کرد: در این آموزش ضمن اشاره به اهمیت بازیافت و ارتقای سطح آموزش پرسنل با ارائه بروشورهای اطلاع رسانی، کیسه های آبی مخصوص پسماندهای خشک و کارتن پلاست و ترویج فرهنگ پسماند از مبداء پرداختند.
 
انتهای پیام/
 

برچسب ها: بازیافت ، منطقه 8 ، بیمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار