اصفهان/

نمایندگان مجلس باید در جریان فعالیت های اوقاف قرار گیرند.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فریدن از برگزاری جلسه ای با مسئولین و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان، فرشید هاشمی اظهار داشت: طبق دستورالعمل ارسالی از سوی سازمان، در خصوص تعامل ادارات با نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، جلسه ای به منظور ارائه گزارش عملکرد اوقاف شهرستان و بررسی نقاط قوت و ضعف برگزار شد.

وی تصریح کرد: در این نشست محمدعلی اسفنانی نماینده مردم فریدن، فریدون شهر و چادگان ، فرماندار، ائمه جمعه، شهرداران و مسئولین شورای شهر حضور داشتند.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فریدن ادامه داد: باید مسئولین از طرح های عمرانی موقوفات و بقاع متبرکه که در گذشته اجرا شدهخ و آنانی که در پیش رو می باشد اطلاع لازم و کافی داشته باشند و بتوانند در خصوص اجرای طرح ها در صورت نیازبه دستگاه مربوطه کمک نموده و نیز پاسخ گوی خواسته هاو سوالات مردم باشند.

وی افزود: در این نشست گزارشی جامع از عملکرد چندین ساله اوقاف، احیا موقوفات، طرح های اجرا شده و نقاط قوت و نیز کاستی ها و نیازها در جلسه بیان و به صورت مکتوب نیز به حاضرین ارائه شد.

هاشمی خاطر نشان کرد: طبق صحبتهای انجام شده، طرح جامع آن دسته از بقاع متبرکه ای که در شهر واقع شده اند ، با همکاری شهرداری شهرستان اجرا خواهد شد.

در حاشیه این مراسم محمدعلی اسفنانی ضمن ابراز خرسندی از عملکرد اوقاف فریدن اظهار داشت: بنده در هر زمینه ای طبق وظابف قانونی جهت اجرای طرح های اوقافی تلاش خواهم نمود.


انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.