ابراز تاسف رئيس شرکت "زيمنس" از اظهارنظر خود درباره اوکراين

رئیس شرکت زیمنس آلمان روز چهارشنبه به سبب اظهارنظری که در دیدار اواخر ماه مارس با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه درباره بحران اوکراین بیان کرده بود عذرخواهی کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری رویترز، رئیس شرکت زیمنس آلمان روز چهارشنبه به سبب اظهارنظری که در دیدار اواخر ماه مارس با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه درباره بحران اوکراین بیان کرده بود عذرخواهی کرد. 

وی در آن زمان ضمن دفاع از دیدار جنجال برانگیز خود گفته بود که بحران ایجاد شده میان غرب و روسیه بر سر اوکراین تلاطم‌های کوتاه مدت است.  یو کایزر در جلسه‌ای در شهر برلین در پاسخ به سئوالی گفت: تنش‌ها بیشتر شده است و من درباره رویدادهای کنونی بسیار نگران هستم.

وی گفت قصدش از بیان جمله‌ای که درباره دیدار با پوتین بیان کرده بود این بود که وضع کنونی را با بحران‌های شدیدتری که دو طرف در دوره جنگ‌های جهانی تجربه کرده بودند مقایسه کند ولی با نگاهی به گذشته متوجه شده است که باید عبارت دیگری را به کار می‌برد. 

وی در ماه مارس ضمن دفاع از سفر خود به مسکو گفته بود شرکت زیمنس قصد دارد به قراردادهای تجاری طولانی مدت خود با روسیه عمل کند و در زمینه طراحی‌های تجاری خود توجهی به تلاطم‌های کوتاه مدت ندارد. 
 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار