مسئول اداره بازیافت منطقه یک گفت: مخازن 360 و 1100 لیتری پسماند خشک با هدف فرهنگ‌سازی و تشویق شهروندان به طرح تفکیک زباله از مبدأ و پاکیزگی محیط زیست در شهرک‌های شمال تهران در حال توزیع است.

مهدی جمشیدیان، مسئول اداره بازیافت منطقه یک درگفتگو باخبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: شمال تهران دارای حدود 10شهرک محصور در نواحی 9 و 10است که بیش از 200مخزن جهت توزیع در آنها تهیه و در حال حاضر 50مخزن پسماند خشک در شهرک‌های کوثر و یاس در محدوده ناحیه 9 توزیع شده است و سایر مخازن نیز به زودی تحویل داده می‌شود.

وی بیان کرد: پسماند خشک از این 2 شهرک به صورت هفتگی جمع‌آوری می‌شود که به طور میانگین ماهانه 10تن پسماند توسط نیروهای خدمات شهری و ماشین‌های بازیافت جمع‌آوری و به مرکز تفکیک و پردازش پسماند خشک دارآباد منتقل می‌شود.

مسئول اداره بازیافت منطقه یک اظهار داشت: مخازن پسماند خشک به مجتمع‌های مسکونی در شمال تهران نیز تحویل داده می‌شود که این اقدام در مجتمع‌های مسکونی ناحیه یک این منطقه انجام شده است و سرایدارها مجتمع‌ها تحت آموزش قرار گرفتند و بروشور آموزشی نیز به آنها تحویل داده شد.

جمشیدیان خاطرنشان کرد: روزانه 250 تن پسماند در منطقه یک جمع‌آوری شده که در حدود 85 تن آن را پسماند خشک تشکیل می‌دهد که به طوری که در سال 92 تناژ پسماند خشک جمع‌آوری شده نسبت به سال 91 از 15 درصد رشد برخوردار بوده است.

****برپایی کلاس آموزشی روان شناسی تربیتی در سرای محله محمودیه

بی‌نظیر سیاوشی مدیر اداره آموزش‌های شهروندی منطقه یک گفت: به همت ناحیه 2 و با همکاری سرای محله محمودیه کلاس آموزشی روان‌شناسی تربیتی روز چهارشنبه مورخ 17اردیبهشت ماه سال جاری از ساعت 10الی 12 با استقبال گروهی از شهروندان محله محمودیه برگزار شد.

مسئول اداره بازیافت منطقه یک خاطرنشان کرد: در پایان میان حضار برگه نظرسنجی پخش شده و از آن‌ها پذیرایی به عمل آمد.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: مخازن ، 360 ، لیتری ، بازیافت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.