معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه2 گفت: همایش روحانیون رزمنده با موضوع دفاع مقدس و با مشارکت نهاد نمایندگی ولایت فقیه در سپاه محمد رسول‌الله تهران برگزار خواهد شد.

ذبیح‌الله زارع، معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه2 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: به مناسبت هفته کتاب نزدیک به 9 نمایشگاه کتاب در سطح منطقه2 به مدت 45روز با عرضه محصولات فرهنگی برپا می‌شود.

وی افزود: بزرگترین غرفه در فاز دوم بوستان نهج‌البلاغه برگزار می‌شود و بعد از اتمام نمایشگاه کتاب برنامه تجلیل از ناشران را در فرهنگسرای ابن سینا برگزار خواهد شد همچنین کارگاه‌های تخصصی آموزش مهارت‌های مطالعاتی را در سطح منطقه اجرا خواهیم کرد.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه2 در ادامه بیان داشت: همزمان با جشن میلاد حضرت علی(ع) نیایش در ماه‌های رجب، شعبان و رمضان را خواهیم داشت و تمامی مساجد و محلات و ایستگاه‌های فرهنگی تدارک غرفه‌های مختلف را خواهند دید.

زارع تصریح کرد: اعتکاف در تمامی مساجد محلات و ارائه بسته فرهنگی به معتکفین را خواهیم داشت و شست و شوی تمامی ظاهری مساجد در دست اقدام است.

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه2 در پایان خاطرنشان کرد: همایش روحانیون رزمنده با موضوع دفاع مقدس و با مشارکت نهاد نمایندگی ولایت فقیه را در سپاه محمد رسول‌الله تهران برگزار خواهیم کرد.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: همایش ، روحانیون ، رزمنده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.