آیت‌الله نوری همدانی گفت: برخی تصور می‌کنند، باید با دشمنان مدارا کرده و در مقابل غربی‌ها از خود نرمش نشان دهیم، در حالی که این مسئله بر خلاف قرآن و آموزه‌های دینی است، دشمنان باید اقتدار و عظمت ما را درک کنند.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، آیت‌الله نوری همدانی، پیش از ظهر امروز در پایان درس خارج فقه خود، در مسجد اعظم قم با اشاره به فعالیت‌های علمی شهید مطهری، اظهار داشت: مرحوم شهید مطهری به دو بُعد حکمت نظری و حکمت عملی توجه ویژه‌ای داشتند.

وی با اشاره به اینکه حکمت یعنی اینکه فرهنگ اسلامی و الهی توسط اهل بیت(ع) بیان شده، گفت: بر اساس «حکمت عملی»، سیاستمداران باید با توجه به موازین اسلامی، جامعه را بسازند.

این مرجع تقلید با استناد به آیاتی از قرآن کریم، بر ضرورت مقابله جدی با دشمنان کینه‌توز انقلاب اسلامی و ملت ایران تاکید و ابراز داشت: برخی تصور می‌کنند، باید با دشمنان مدارا کرده و در مقابل غربی‌ها از خود نرمش نشان دهیم، در حالی که این مسئله بر خلاف قرآن و آموزه‌های دینی است و دشمنان باید اقتدار و عظمت ما را درک کنند.

 آیت‌الله نوری همدانی با اشاره به پیشرفت‌های علمی ایران، خاطرنشان کرد: علم اگر در ثریا هم باشد، مردم ایران آن را به دست خواهند آورد.

انتهای پیام/
برچسب ها: ایران ، کشور ، ملت ، غرب ، اقتدار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار