نماینده مردم دلفان در مجلس خطاب به وزیر راه گفت: ما هم دوست داریم شما از تپه‌های سرسبز عباس‌آباد تهران عبور کنید و جاده‌های روستایی و مردم ما را ببینید، و ببینید که جاده‌های روستایی در لرستان قتلگاه است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، حجت‌الله خدایی سوری نماینده مردم سلسله و دلفان در جلسه علنی امروز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی گفت: از قوه قضاییه می‌خواهیم که لیست بدهکاران را اعلام کند، این پولی که نزد آنهاست و به عنوان بخش خصوصی مانور می‌دهند این پول متعلق به ملت است ملتی که با ذلت برای 4 میلیارد دلار خود را به سختی می‌اندازد، لذا این درست نیست که 80 هزار میلیارد پول ملت را ببرند و هر روز با مسائل سیاسی و مسائل دیگر این پرونده را باز نکنند.

وی خطاب به وزیر راه و شهرسازی گفت: ما هم دوست داریم شما از تپه‌های سرسبز عباس‌آباد تهران عبور کنید و جاده‌های روستایی و مردم ما را ببینید، و ببینید که جاده‌های روستایی در لرستان قتلگاه است.

سوری ادامه داد: دولت محترم اگر برای بیکاری این استان کاری نمی‌کند حداقل در قتل مردم شریک نباشد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس خطاب به وزیر نیرو گفت: شما در روز اول رای اعتماد به ما وعده دادید در خصوص پمپاژ آب‌های کشاورزی فیزآباد و سد تاج‌امیر اقدام کنید.

وی تاکید کرد: حداقل به اصول اخلاقی پایبند باشید و تحت فشار سیاسی مسئله آب را سیاسی نکنید، و در برابر استان‌هایی که بیشترین فشار را به شما می‌آورند تسلیم نشوید و استان‌های دیگر را از یاد نبرید.

سوری تصریح کرد: در شهرستان دلفان 275 روستا فاقد آب آشامیدنی است که انشالله بتوانیم به وعده‌های خود در قبال آب این استان عمل کنید.

نماینده مردم دلفان در مجلس خاطرنشان کرد: تذکر به بانک‌ها درباره بحث وام ازدواج است چراکه بسیاری هستند که سال‌ها ثبت‌نام کردند اما وام نگرفته‌اند و تعدادی هم هستند که امروز ازدواج می‌کنند اما باید سال‌ها باید منتظر دریافت آن بمانند این چه شیوه‌ای است که از یک سو جوانان را تشویق به ازدواج می‌کنیم و از سوی دیگر تسهیلات لازم برای آنها را درنظر نمی‌گیریم.

انتهای پیام/

برچسب ها: پول ، ملت ، ملتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار