"راب فورد" شهردار جنجال برانگیز تورنتو روز سه شنبه پس از‌ آن که به صورت علنی از ورود به آمریکا خودداری کرد ، ناپدید شد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران؛ شهردار جنجال برانگیز تورنتو روز سه شنبه پس از‌ آن که به صورت علنی از ورود به آمریکا خودداری کرد ، ناپدید شد.

براساس اعلام رسانه های محلی راب فورد در نظر داشت در آمریکا یک دوره درمان ترک اعتیاد را بگذراند.

رسانه های کانادایی گزارش کردند شهردار 44 ساله تورنتو روز پنجشنبه با هواپیمای جت خصوصی به شیکاگو رفته است  تا در آنجا به خاطر اعتیاد به مواد مخدر و الکل تحت درمان قرار بگیرد.

اما سرکنسول کانادا در شیکاگو  به روزنامه گلوب اند میل اعلام کرد راب فورد داوطلبانه تقاضای ورودش به آمریکا را پس گرفته است.

در حالی که تبلیغات انتخاباتی برای انتخابات آینده شوراهای شهر آغاز شده است فورد هفته گذشته تصمیم گرفت پس از انتشار تصویر ویدئویی جدید که وی را در حال کشیدن کراک نشان می داد ، استراحتی به خودش بدهد.

پایگاه اینترنتی روماندی نیوز به نقل از تلویزیون سوییس نوشت دوگ فورد برادر و مشاور نزدیک راب فورد روز سه شنبه به خبرنگاران اعلام کرد وی یک دوره ترک اعتیاد را آغاز کرده است.

وی گفت به خاطر لزوم محرمانه بودن اطلاعات نه تنها شهردار تورنتو بلکه همه بیماران این مرکز ترک اعتیاد نمی تواند مشخصات این مرکز را فاش نماید.

دوگ فورد اظهار داشت:« به شما اطمینان می دهم راب فورد در یک مرکز ترک اعتیاد به سر می برد و کمکهایی را که نیاز دارد دریافت می کند.»

خبر رسوایی اعتیاد  شهردار تورنتو از یک سال پیش در صدر خبرهای بین المللی قرار گرفت و انتشار یک تصویر ویدئویی دیگر وی را همچنین در حال مصرف مواد مخدر نشان داده است.

راب فورد پس از این که بارها اعتیادش را تکذیب کرد در نهایت این موضوع را تایید و اعلام کرد: « بله من کراک مصرف کرده ام.»


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار