مدیر کنترل و هماهنگی عملیات سازمان امداد و نجات از گرفتاری 4 زمین‌شناس در باتلاق دریاچه ارومیه ساعت‌ها تلاش برای نجات آنها از مرگ خبر داد.

مرتضی مرادی پور در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، با اشاره به 60 عملیات امدادی در 24 ساعت گذشته گفت: طی 24 ساعت گذشته 225 نفر در حوادث مختلف دچار حادثه شدند و 216 نفر آسیب دیدند.

وی در ادامه با اشاره به امداد رسانی به 143 نفر تصریح کرد: با کمک امدادگران 73 نفر از مرگ نجات پیدا کردند و 80 نفر از مصدومین به صورت سرپایی مداوا شدند و 41 نفر پس از اقدامات اولیه درمانی که به مراقبت بهداشتی بیشتر نیاز داشتند به مراکز درمانی بیمارستانها منتقل شدند.

وی در ادامه با اشاره  به رهاسازی 7 خودرو در صحنه حوادث اشاره کرد و افزود: طی 24 ساعت گذشته 4 سورتی در 4 ساعت عملیات پروازی برای انتقال مصدومین به پرواز درآمد.

مدیر کنترل و هماهنگی عملیات سازمان امداد و نجات در ادامه با اشاره به گرفتاری 4 زمین شناس در باتلاق دریاچه ارومیه اظهار داشت: ساعت 14 روز گذشته گرفتاری 4 زمین‌شناس که برای انجام مطالعات بر روی دریاچه ارومیه به این منطقه رفته بودند دچار حادثه شدند.

وی در ادامه افزود: به سرعت  4 تیم عملیاتی شامل 16 امدادگر با خودروهای آرگو به محل حادثه اعزام شدند و پس از 6 ساعت عملیات جستجو ونجات، زمین شناسان به مناطق خشک انتقال داده شدند.

وی در ادامه تصریح کرد:  این زمین شناسان با بالگردهای امدادی به بیمارستان منتقل شدند.

به گفته مرادی پور وضعیت زمین شناسان مناسب گزارش شده است.


انتهای پیام/

برچسب ها: عملیات ، ارومیه ، ساعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.