آتش سوزی انبار روغن خودرو در محله شیشه چی شهر قزوین پس از حدود هفت ساعت مهار شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قزوین؛ معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین گفت:این آتش سوزی ساعت 30/17 روز سه شنبه در یک انبار روغن خودرو واقع در خیابان شیشه چی بلوار اسدآبادی شهر قزوین بوقوع پیوست که نیروهای آتش نشانی بلافاصله در محل حاضر شدند و به خاطر حجم بالای آتش سوزی مدیریت بحران استان درستاد فرماندهی حضور پیداکرد.

منوچهر حبیبی افزود : در همان ابتدای حضور هماهنگی های لازم برای اعزام امکانات از سایر شهرهای همجوار در صورت لزوم انجام شد و حجم آتش سوزی به حدی بود که آتش نشانان شهرهای الوند ، اقبالیه و محمدیه و دیگر شهرهای استان قزوین در محل حادثه حضور پیدا کردند.

وی با اشاره به اینکه نیروهای هلال احمر، سپاه و آتش نشانی و اورژانس از همان ابتدا در محل حضور داشتند افزود : برای رعایت مسایل زیست محیطی عوامل شرکت های نفت و محیط زیست نیز با حضور در محل از طریق مکش روغن های جاری در محل را جمع آوری کردند و بخشی از روغن که در کانال ها جاری بود به سمت زمینهای خالی و بدون کشت هدایت شد.

بر اساس اعلام مالک این انبار 20 تن روغن خودرو در محل وجود داشت که طعمه حریق شد

مدیر عامل آتش نشانی قزوین نیزگفت : خوشبختانه این حادثه تلقات جانی در پی نداشت اما 6 نفر از ماموران آتش نشانی در حین انجام عملیات اطفاء حریق دچار حادثه و مشکلات تنفسی گردیدند که برای مداوا به مراکز درمانی منتقل شدند

به گفته شفیعی بررسی های کارشناسان برای شناسایی علت حادثه ادامه دارد.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.