فدراسیون تکواندو به دنبال انتخاب مربی برای نخستین تیم ملی نونهالان است.

 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، نخستین تیم ملی تکواندوی نونهالان قرار است به زودی تشکیل شود.
 
 با توجه به برگزاری نخستین دوره رقابت‌های جهانی این رده سنی در  تابستان امسال، فدراسیون تکواندو نیز به دنبال تشکیل تیم ملی نونهالان و برنامه‌های آماده سازی این تیم است.
 
 با این حال هنوز سرمربی تیم ملی نونهالان هنوز معرفی نشده است سازمان تیم‌های ملی به دنبال بررسی گزینه‌های برای انتخاب سرمربی است.
 
 از میان مربیان فعال در لیگ‌های نونهالا‌ن و نوجوانان و نیز مربیان تیم‌های برتر مسابقات کشوری، کادر فنی تیم ملی نونهالان انتخاب خواهد شد در سالهای اخیر مربیان موفقی چون حسینعلی‌ نعیمی و  وحید عبدالهی در تیم ملی نوجوانان، مرتضی سلطانی و پیام خانلی خانی در تیم ملی  بزرگسالان مورد استفاده قرار گرفته‌اند و به نظر می رسد رحیم صالحی سرمربی سابق تیم ملی نوجوانان و ناشنوایان نزدیک‌ترین گزینه برای  رسیدن به صندلی سرمربیگری تیم ملی  نونهالان است.
 
 صالحی سرمربی سابق تیم ملی  ارمنستان، سابقه  کسب عناوین مختلف در رده های پایه و بزرگسالان همراه تیم جوانه در لیگ‌های کشور در کارنامه مربیگری اش دارد.
 
 به جز صالحی گزینه های فعال دیگری نیز در لیگ های تکواندوی پایه برای سرمربیگری تیم ملی نونهالان را مد نظر فدراسیون تکواندو هستند.

انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، ملی ، کشتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار