معاون برنامه‌ریزی وبودجه استانداری تهران از تامین 50 دستگاه خودرو برای نظارت و پایش بازار برای بازرسان حوزه تعزیرات خبر داد.

نعمت اله ترکی معاون برنامه‌ریزی وبودجه استانداری تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران عنوان کرد: هفته گذشته در جلسه تنظیم بازار مسئولان اداره تعزیرات حکومتی استان تهران گلایه‌هایی در خصوص عدم حمایت و کوتاهی دستگاه‌های ذیربط در راستای پایش و بازرسی بازار رامطرح کردند وما نیز جلسه فوری برای حل این مشکلات تشکیل دادیم.

وی اذعان کرد: مشکلات حوزه‌ی تعزیرات بررسی شد و به حق بود . بلافاصله در دستور کار خود قرار دادیم واعتبارات برای خرید 50 دستگاه خودرو جهت ماموریت بازرسان تعزیرات تخصیص یافت و نهاد‌های متولی موظف شدند هرچه سریعتر خودروها را تامین کنند.

ترکی ادامه داد: از این پس مقرر شد در طرح پایش وبازرسی بازار نیروی انتظامی واماکن بازرسان را همراهی کنند و کلانتری هر منطقه در زمان اعلام شده با بازرسان در سطح شهر حضور یابد.

گفتنی است، همچنین منابع مالی و تامین نیروی انسانی اداره تعزیرات از دیگر دستورالعمل‌ها بود و امیدواریم بتوانیم تیمهای نظارت را ساماندهی کنیم تا در بخش بازرسی به خوبی انجام وظیفه شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: خودرو ، بخش ، بازرسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار