استاندار تهران بر لزوم لزوم قرارگیری توسعه صنعت گردشگری دماوند در ردیف برنامه های محوری استان تاکید کرد.

سید حسین هاشمی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: مجموعه استانداری تهران یا طرحی را تصویب نمی کند و یا اگر به تصویب رساند به طور قطع نسبت به اجرای آن اقدام خواهد کرد.

وی ادامه داد: البته بودجه عمرانی کل کشور رقم قابل توجهی نیست، اما با این حال رقمی بالغ بر دو میلیارد تومان برای شهرستان فیروزکوه و دو میلیارد و 500 میلیون تومان نیز برای شهرستان دماوند اختصاص یافت.

هاشمی اضافه کرد: امیدوارم معاونت های عمرانی و برنامه ریزی شهرستان در پروسه اجرای طرح های مصوب این نشست اقدامات لازم را اجرایی کنند، مجموعه استانداری هیچگونه بازگشت اعتبار به خزانه را نمی پذیرد و مسئولان باید در صورت نیاز نسبت به جابجایی بودجه اقدام کنند.

وی از انسجام و اراده موجود در منطقه برای مقابله با تخلفات و ساخت و سازهای غیرمجاز تمجید کرد و افزود: مجموعه استانداری هر جایی که نیازمند حمایت باشد از این مهم دریغ نمی کند و در زمینه پشتیبانی از کسانی که در مسیر مبارزه با ساخت و سازهای غیرمجاز تلاش کرده اند، کوتاه نمی آید.

هاشمی اضافه کرد: شخص رئیس جمهوری با دست خط خود بر لزوم مقابله با چنین مسائلی تأکید کرده است، سیاست دولت بر آن است تا از ادامه تخلفات جلوگیری شود، اینکه در گذشته تخلفی صورت گرفته ملاکی برای تداوم آن نیست.

استاندار تهران تصریح کرد: بدون تردید از هر نقطه ای جلوی تخلفات گرفته شود به نفع کشور خواهد بود، در این خصوص قانون محور اجرای امور است و باید همه مسائل در چارچوب قانون صورت پذیرد.


برچسب ها: توسعه ، صنعت ، گردشگری ، دماوند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.