برنامه مجله تئاتر، چهار شنبه 17 اردیبهشت ساعت 23:15 برای نقد و بررسی سه اثر نمایشی"الماس و شهر تارا"، "آنتراکت بی آنتراکت"و "نمایش مده آ " روی آنتن شبکه فرهیختگان می‌رود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه چهار؛ نیما دهقان تهیه کننده برنامه«مجله تئاتر» گفت: برنامه مجله تئاتر پیش رو برای نقد و بررسی 3 اثر نمایشی«الماس و شهر تارا، آنتراکت بی آنتراکت و نمایش مده آ» میزبان کارگردانان این آثار به ترتیب میثم یوسفی، پریسا مقتدی و سهراب سلیمی است.
 
دهقان افزود: نمایش«الماس و شهر تارا» بر اساس هفت شهر عشق عطار نگارش شده است. الماس در خواب عاشق پری رویی به نام تارا می شود و  با همراهی همزادش به هفت شهر عشق سفر می کند تا او را بیابد. الماس، هفت ماجرای متفاوت را تجربه می کند که جذابیت های خاصی برای مخاطبان دارد.
 
تهیه کننده مجله تئاتر همچنین در خصوص نمایش«آنتراکت بی آنتراکت» گفت: این نمایش 5 اپیزود از نمایشنامه ی 9 اپیزودی ˝بی‌حیوان˝ ژان میشل ریب است.
 
وی همچنین نمایش«مده آ» اثر داریو فو را برداشت و اقتباسی آزاد از نمایشنامه ای به همین نام به قلم  اوریپید و ژان آنوی از نمایشنامه نویسان بزرگ و تاثیر گذار تاریخ تئاتر جهان بر شمرد.
 
دهقان پخش گزارشی از جشن کانون کارگردانان و نویسندگان خانه ی تئاتر را از دیگر آیتم های دیدنی برنامه مجله تئاتر خواند.
 
یاد آور می شود مجله تئاتر هر هفته چهارشنبه ها با هدف تحلیل، نقد و بررسی نمایشهای جدید روی صحنه و رویداد های تازه این هنر از شبکه چهار سیما پخش می شود.

انتهای پیام/ اس
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.