1.5 ميليارد ريال از بودجه سال 93 منطقه 10 عمليات انتقال گاز، براي تعويض پوشش خط دوم سراسري تعريف شده است.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از شانا، مدير منطقه 10 عمليات انتقال گاز ايران در حاشيه نوزدهمين نمايشگاه نفت، گاز، پالايش و پتروشيمي گفت: تعميرات اساسي و تعويض پوشش خطوط لوله منطقه 10 عمليات انتقال گاز ايران بر اساس برنامه ريزي هاي انجام شده، به صورت کامل انجام مي شود.

حميد خدري افزود: اين تعميرات و تعويض پوشش بر اساس پيگراني هاي انجام شده در سال 92 و با هماهنگي و اخذ مجوز از مرکز ديسپچينگ شرکت ملي گاز ايران انجام مي شود.

وي تصريح کرد: 1400 کيلومتر از خطوط اين منطقه در سال گذشته پيگراني شده و عمليات نشت يابي 6 هزار کيلومتر از اين خطوط نيز انجام شده است.

وي اظهار کرد: 100 درصد بوجه 7ميليارد توماني اين منطقه در سال 92 جذب شده و اهداف اين منطقه با توجه به برنامه هاي در دست اقدام، محقق شده است.

مدير منطقه 10 عمليات انتقال گاز ايران يادآور شد: تعويض پوشش کيلومتر 16 تا 24 خط دوم سراسري به عنوان يکي از خطوط قديمي کشور که از پالايشگاه فجر جم شروع و پس از گذر از استان هاي فارس و اصفهان، تا شمال کشور امتداد دارد نيز در سال گذشته انجام شده است.

به گفته وي، تعويض پوشش کيلومتر 5 تا 15 اين خط نيز در برنامه هاي سال جاري است.

خدري تاکيد کرد: 1,5 ميليارد ريال از بودجه سال 93 اين منطقه براي تعويض پوشش خط دوم سراسري تعريف شده است.

مدير منطقه 10 عمليات انتقال گاز ايران تصريح کرد: تعويض 80 سرجوش خط سوم سراسري بر اساس نتايج پيگراني هوشمند که در سال گذشته انجام شد نيز در برنامه هاي امسال اين منطقه قرار دارد.

وي خاطرنشان کرد: اين منطقه در سال گذشته 35 مورد پاکسازي حريم اراضي را با اعتبار 1,5 ميليارد تومان انجام داده است.

منطقه 10 عمليات انتقال گاز در بوشهر واقع شده و وجود بزرگترين پالايشگاههاي گاز کشور (پارس جنوبي - فجر جم - پارسيان) در محدوده آن، منطقه 10 را به گلوگاه خطوط انتقال گاز تبديل کرده است.

به غير از خط لوله اول سراسري که از بيدبلند در منطقه يک شرکت عمليات گاز شروع مي شود، تمام خطوط 10 گانه سراسري گاز از اين خط عبور مي کند.

انتهای پیام/
برچسب ها: گاز ، ایران ، اعتبار ، پوشش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار