"مت دیمون" در مصاحبه‌ای گفت: به پیشنهاد بازی در نقش "جیسون بورن" نه نمی‌گویم.

به گزارش خبرنگار سینمای جهان باشگاه خبرنگاران به نقل از سی ان بی سی؛ "مت دیمون" به گزارش‌‌گر سی ان بی سی گفت: به پیشنهاد بازی در نقش "جیسون بورن" نه نمی‌گویم اما این شرط که "پال گرین گراس"‌ بر صندلی کارگردانی نشسته باشد.

بعد از بازی در سه فیلم "هویت بورن" (2002)، "برتری بورن" (2004) و "اولتیماتوم بورن" (2007) بازی کرده و همیشه علاقه‌مند به بازی در فیلم دیگری از "بورن" بوده‌است.

"میراث بورن" با بازی " جرمی رنر " و کارگردانی "تونی گیلروی" قسمت چهارم از مجموعه‌ی "بورن" است.

دیمون در ادامه‌ی صحبت‌هایش گفت: هنوز داستانی برای "بورن" نداریم، پس اگر کسی طرحی به ذهنش رسید با کمپانی یونیورسال تماس بگیرد و نظرش را ثبت کند.

آخرین قسمت "بورن" خوب تمام شد، اما قبلا هم گفته‌ام که این شخصیت را دوست دارم و علاقه‌مندم ببینم چه بر سرش می‌آید. از نظر فنی فیلمی که سال 2007 ساخته شد با فیلم "بورن" (2004) هماهنگ بود،‌ پس آخرین باری که "جیسوون بورن" را دیدیم سال 2004 بوده‌است.

براساس گزارش‌ها، سه فیلمی که "مت دیمون" در آن‌ها نقش "جیسون بورن" را ایفا کرد نزدیک به یک میلیارد در سراسر دنیا فروخت و با استقبال منتقدان روبرو شد.

"مت دیمون" با فیلم‌های "ویل هانتینگ خوب" و "آقای ریپلی مستعد" آوازه‌ای برای خود کسب کرد اما وقتی در فیلم‌های اکشن "بورن" حضور یافت، مخاطبان باور نمی‌کردند او بتواند ستاره‌ی فیلم اکشن هم باشد.

"دیمون" تأیید کرد: از شنیدن خبر جایگزین کردن او با "جرمی رنر" شوکه شده‌بود.  



انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار