مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز سه شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: ضرورت رسیدگی "فانی" به وضعیت نیروهای خرید خدمات آموزشی و پیش دبستانی و مربیان بهداشت ، بیکاری فارغ التحصیلان هشدار بزرگی که غفلت از آن هزینه سنگینی خواهد داشت ، ضرورت وحدت و همکرایی میان کشورهای اسلامی جهان/ سوریه مرکز مقاومت جهان اسلام است و... است

مهمترین عناوین خبری گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

آستانه تحمل جامعه پایین است/ باید به جوانان و نوجوانان مدارا و سعه‌صدر را یاد بدهیم

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/2/16/2234590_571.jpg

 رئیس‌‌جمهور در جمع معلمان نمونه کشور گفت: باید به جوان‌هایمان و نوجوان‌هایمان مدارا و تحمل و سعه صدر را یاد بدهیم؛ چرا که جامعه ما در برخی از موارد بی‌تحمل است، آستانه تحمل پایین است، در مسائل سیاسی زود رو در روی هم قرار می‌گیریم.

دستیابی ایران به دستاوردهای ساخت و طراحی سامانه‌های راداری و موشکی
 فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) گفت: در حوزه ساخت و طراحی سامانه‌های راداری، موشکی، پهپادها و سایر تجهیزات به دستاوردهای قابل تأملی دست یافته‌ایم.

نقدها باید در مسیر تحقق اجماع ملی باشد/صحبتی برای انجام مذاکره در نیویورک صورت نگرفته است

 سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: ما به دلواپسی کسانی که دلواپس هستند توصیه می‌کنیم که به عزم مردم و آینده توجه داشته باشند.

ضرورت وحدت و همکرایی میان کشورهای اسلامی جهان/ سوریه مرکز مقاومت جهان اسلام است
رئیس کمیسیون شوراها در دیدار با سفیر عراق گفت: وحدت، همگرایی و تعامل نزدیک فیمابین کشورهای اسلامی و مجالس جهان اسلام ضروری است.

خبر لغو تجمع "حجاب و عفاف" تکذیب شد
 مسئول بسیج حوزه علمیه ایروانی خبر لغو تجمع حجاب را تکذیب کرد و گفت: در برخی رسانه‌ها خبری مبنی بر لغو تجمع حجاب، به نقل از فرمانداری استان تهران منتشر شده که صحت ندارد.

معلمان و مدرسه، بستر اصلی و ستون فقرات فرهنگ هستند

 رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: بستر اصلی و ستون فقرات فرهنگ، معلم و مدرسه است و باید در موضوع فرهنگ، معلم و مدرسه بستر اصلی تقویت و شکل گیری در جامعه باشند.

گزارش کاملی در مورد قصاص و مجازات‌های سنگین ارائه می‌کنیم
 دبیر ستاد حقوق بشر گفت: گزارش کاملی از دقت‌هایی که در مسیر داوری عادلانه وجود دارد ارائه می‌کنیم.

ضرورت رسیدگی "فانی" به وضعیت نیروهای خرید خدمات آموزشی و پیش دبستانی و مربیان بهداشت
عضو کمیسیون عمران گفت: تذکر بنده به وزیر آموزش پرورش درباره بلاتکلیفی نیروهای خرید خدمات آموزشی، پیش دبستانی و مربیان بهداشت است که باتوجه به قانون اصلاحیه ماده 17 که بیش از این صلاحی نیست اقدامی صورت بگیرد.

"یونسی" به عامل اختلاف و تفرقه تبدیل شده است/ رئیس‌جمهور افراد حاشیه‌ساز را از خود براند عضو کمیسیون کشاورزی گفت: یکی از حاشیه‌سازهای دولت یازدهم آقای یونسی است که باید عامل وحدت اقوام باشد اما به عامل اختلاف و تفرقه تبدیل شده است.

بیکاری فارغ التحصیلان هشدار بزرگی که غفلت از آن هزینه سنگینی خواهد داشت
 عضو کمیسیون انر‍ژی گفت: بیکاری چندین فارغ التحصیلان دانشگاهی در یک خانواده هشدار بزرگی است که غفلت از آن هزینه سنگینی برای نظام اسلامی تحمیل خواهد کرد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار