فعالیت کارگاه‌های علمی منحصر به بازه‌ی سه روزه برگزاری کنفرانس ژئو فیزیک ایران نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار فناوری‌های باشگاه خبرنگاران؛ غلام جواندلوئی استادیار پژوهشگاه بین المللی زلزله و بازرس انجمن ژئو فیزیک ایران گفت: برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی تخصصی به منظور ارتقای سطح علمی، کاربردی دانشجویان دوره‌های ارشد، دکتری تخصصی، کارشناسان و محققان مرتبط با علوم فیزیک زمین و فضا برنامه‌ریزی و در حال اجرا می‌باشد.

وی افزود: فعالیت کارگاه‌های علمی منحصر به بازه‌ی سه روزه‌ی برگزاری کنفرانس شانزدهم ژئو فیزیک ایران نمی‌شود بلکه در یک بازه‌ی زمانی 10 روزه از چهارشنبه 93/02/17 شروع می‌شود و تا جمعه 26 اردیبهشت ادامه خواهد داشت. برنامه‌ ریزی کارگاه‌ها با توجه به انوع گرایش‌های فیزیک زمین و فضا و نیازمندی داوطلبان دوره‌ها صورت گرفته است.

مدرسین آنی کارگاه‌های آموزشی از اساتید برجسته‌ی دانشگاه‌ها و پژوهش‌گاه‌های داخلی و خارج کشور می‌باشد.

جواندلوئی اذعان داشت: در این راستا تعداد 10 کارگاه آموزشی برای ارتقا سطح کیفی علمی و کاربردی علاقه مندان مقاطع کارشناسی به بالاتر در انجمن علمی ژئو فیزیک ایران برنامه ریزی شده است.

وی اظهار داشت: تا کنون بیش از 130 نفر برای ثبت نام در کارگاه‌ها و دوره‌های تخصصی جانبی شانزدهمین کنفرانس ژئو فیزیک ایران اقدام نموده‌اند که انتظار می‌رود تعداد متقاضیان به 150 نفر افزایش یابد.

وی در پایان گفت: مطابق برنامه‌ ریزی‌های انجام شده اولین کارگاه آموزشی روز چهارشنبه 17 اردیبهشت و دومین کارگاه روز 5 شنبه 18 در اردیبهشت ماه برگزار می‌شود و آخرین کارگاه آموزشی بازدید عملی از گسل‌ها و ترانشه‌ها‌ی ایجاد شده در مسیر گسل‌های شمال غرب تهران است که روز جمعه 26 اردیبهشت ماه صورت می‌پذیرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار