عضو کانون هماهنگی دانش و صنعت توت فرنگی کشور گفت: بالا بودن هزینه بازار یابی محصول توت فرنگی برای تولیدکنندگان این محصول ، صنعت توت فرنگی کردستان را تهدید می‌کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سنندج،قادرزاده گفت: تعاونی‌های توت فرنگی ، واحدهای تولید توت فرنگی و شرکت های سهامی توت فرنگی کاران می توانند در زمینه بازار یابی محصولات برای کشاورزان مثمر ثمر باشند

وی افزود: تا زمانی که زیرساخت‌های حمل و نقل برای تسهیل در انتقال محصولات کردستان به سایر استان‌ها اصلاح نشود نمی‌توان انتظار داشت که هزینه‌های بازاریابی محصول توت فرنگی برای کشاورزان کردستانی کاهش یابد.

عضو کانون هماهنگی دانش و صنعت توت فرنگی کشور اضافه کرد: کشت توت فرنگی در استان کردستان صنعتی نشده است و در حال حاضر نیز کشت این محصول در فضای باز و به صورت سنتی تولید می شود که این امر هزینه تولید را بالاتر می‌برد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.