عضو کمیسیون بهداشت گفت: تذکر بنده به وزیر کار و تعاون نسبت به وضعیت معیشتی بازنشستگان است و تقاضا دارم که به وضعیت این بازنشستگان توجه ویژه‌ای داشته باشند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، حمیدرضا عزیزی فارسانی نماینده مردم فارسان، کیار و کوهرنگ در مجلس در جلسه علنی امروز در تذکر شفاهی خطاب به رئیس جمهور گفت: حیاتی‌ترین نیاز امروز مردم استان ما به ویژه حوزه انتخابی بنده، اشتغال و کارآفرینی است که متأسفانه زیر ساخت‌های لازم فراهم نشده است لذا از رئیس جمهور و کابینه دولت تقاضا دارم که توجه ویژه‌ای به این موضوع و شرایط نامساعد اشتغال جهت حمایت و تقویت بخش خصوصی صورت گیرد.  
 
وی افزود: در بحث گردشگری با توجه به اینکه استان ما در بحث اکو توریسم و صنایع دستی جزء 5 استان رتبه‌دار کشور است اما متأسفانه به دلایل مختلف، ازجمله عدم روان‌سازی جهت واگذاری، نبود مشوق‌های لازم و عدم حمایت از بخش‌های خصوصی وضعیت گردشگری استان بسیار ضعیف است.  
 
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس خطاب به وزیر کار و تعاون تصریح کرد: تذکر بنده به وزیر کار و تعاون نسبت به وضعیت معیشتی بازنشستگان است و تقاضا دارم که به وضعیت این بازنشستگان توجه ویژه‌ای داشته باشند.
 
عزیزی فارسانی خطاب به وزیر نفت اظهار داشت: علیرغم تذکرات زیاد متأسفانه گازرسانی به منطقه حوزه انتخابیه‌ام انجام نشده و منجر به قطع درختان مربوطه شده است. 

انتهای پیام/  

برچسب ها: تذکر ، وضعیت ، تقاضا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار