،فرماندار محمودآباد در همایش شوراها در محمودآباد با بیان اینکه درغرب مازندران زمین رو به تمام شدن است از هجوم زمینخواران به نور و محمودآباد ابراز نگرانی کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری

فرزانه با انتقاد از کسب درآمد از طریق تغییر کاربری گفت:درهیچ‌ جای قانون نیامده که اینگونه کسب درآمد شود،ضمن اینکه با این درآمدها چه اتفاقی‌ برای شهر و روستا پیش آمده است.

وی خواستار استفاده از تمام ظرفیتهای روستا شد و اظهار داشت:ظرفیت تمام آب بندان‌ها باید شناسایی و تمام زمینهای ورزشی باید احیا شود.

وی با بیان اینکه ما در بهترین مکان دنیا زندگی‌ می‌کنیم افزود:با دست خود کشاورزی را از بین برده و ویلا سازی می‌کنیم درحالیکه می توانیم با حمایت و دخالت بخش خصوصی در کنار آببندان‌ها، زمینهای ورزشی درست کنیم و از ظرفیت ورزشی روستاها به نحوه احسن استفاده کنیم.

فرزانه تاکید کرد: تمام کاربری‌ها سرانه دارند و نباید بیشتر از آن‌ حرکت کنیم و باید کارگاه آموزشی تشکیل شود تا دهیاران و شوراها در مورد نوع کاربری، سطح اشغال، تراکم و... آموزش ببینند.

فرماندار محمودآباد از همگان خواست بین سرمایه گذار و سرمایه دار فرق بگذرند و تصریح کرد: ما در فقریم و دلمان خوش است چند گردشگر ویلا ساختند و زمین را از بین بردند درحالیکه باید توجه شود ما دنبال سرمایه گذاریم نه سرمایه دار.

فرزانه در ادامه با بیان اینکه چه بر سر اراضی کشاورزی ما آمده است، بیان داشت: محمودآباد نباید به حیات خلوت دیگران تبدیل شود، اینجا سرزمین علویان است و به راحتی اراضی را نفروشیم و تبدیل به دلال نشویم./س


برچسب ها: محمودآباد ، هجوم ، زمین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.