تماس عضو جدید پرسپولیس با بازیکنی که دایی عاشقش است: تو را نمی خواهیم

روز گذشته جلسه هيات مديره باشگاه پرسپوليس برگزار شده و علي دايي در اواسط جلسه به جمع هيات مديره اضافه شد و برنامه‌اش را تحويل داد و خيلي زود محل را ترك كرد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،برخلاف اينكه گفته مي‌شد دايي با ناراحتي جلسه را ترك كرده اما چنين چيزي صحت نداشت.


ماجرا از اين قرار بوده كه يكي از اعضاي هيات مديره كه رابطه خوبي با دايي ندارد به ديگر اعضاي هيات مديره مي‌گويد وقتي دايي آمد بحث را به سمت تيم‌هاي پايه سوق دهند تا او فقط برنامه را بدهد و در جلسه نماند. اعضاي هيات مديره هم چنين كاري مي كنند و دايي وقتي مي‌بيند بحث تيم‌هاي پايه مطرح شده برنامه سال بعد و ليست بازيكنان درخواستي‌اش را به رحيمي مي‌دهد و جلسه را ترك مي‌كند.


پس از رفتن دايي، رحيمي و سياسي حسابي از برنامه دايي تعريف مي‌كنند و اعلام مي‌كنند برنامه‌اي كه ارائه كرده برنامه خيلي خوبي است. اما دو تن از اعضاي هيات مديره به يكباره به انتقاد شديد از دايي مي‌پردازند و بازيكنان مدنظرش را مي‌كوبند.


يكي از اين اعضا كه پيش بيني مي‌شد مشكلاتي با دايي داشته باشد اما كسي فكرش را نمي‌كرد اين‌قدر زود كارش را شروع كند، به رحيمي گفت: چرا صادقيان كه اخلاق تندي دارد بايد در تيم بماند و چنين مبلغي بگيرد؟ چرا نيلسون با اين سن و سال بايد در تيم بماند؟


شنيده شده اين عضو هيات مديره حتي قبل از جلسه با نيلسون تماس مي‌گيرد و اعلام مي‌كند نيازي به او ندارند. اين عضو پيش از اين از طريق يكي از دوستانش هم اين كار را كرده بود!


پس از اين ماجرا، رحيمي و سياسي مجددا بحث را عوض مي‌كنند و مدعي مي‌شوند اكنون وقت اين حرف‌ها نيست و نبايد با اين حرف‌ها تيم را به حاشيه برد. در ادامه جلسه اين دو گروه با هم اختلاف نظر پيدا كرده و بحثي ميان آنها شكل مي‌گيرد.


چند روز پيش خبر از اختلاف دايي با اعضاي هيات مديره پرسپوليس و اختلاف اسپانسر باشگاه با مديرعاملي رحيمي رسیده بود اما مخاطبان زيادي معتقد بودند هيچ مشكلي وجود ندارد. حالا اگر اوضاع به همين شكل پيش برود بايد شاهد تغييراتي يا در هيات مديره و يا در كادر فني باشيم. هرچند دايي هنوز از بحث و جدل در جلسه ديروز با خبر نشده است اما مطمئنا به زودي اين خبرها به گوشش خواهد رسيد.

 

بانک ورزش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.