مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی از فعال بودن 30 واحد تولیدی در شهرک صنعتی نقده خبر داد و گفت: هم‌اکنون 18 واحد تولیدی در حال ساخت و ساز نیز در این شهرک صنعتی وجود دارد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگارن، «صابر پرنیان» با اشاره به اینکه شهرک صنعتی نقده 30 هکتار مساحت دارد، افزود: 18 هکتار این شهرک صنعتی طی 64 قرارداد به سرمایه‌گذاران واگذار شده است.

وی با بیان اینکه 250 نفر در این شهرک صنعتی فعالیت می‌کنند، گفت: با تکمیل واحدهای در حال ساخت و ساز شمار افراد شاغل در واحدهای تولیدی این شهرک صنعتی افزایش می‌یابد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه شهرک صنعتی نقده، همه‌ی زیرساخت‌های مورد نیاز یک شهرک صنعتی را دارد، افزود: این شهرک صنعتی، برق، آب ، گاز، تلفن و خیابان‌های آسفالته هم دارد و تنها کمبود این شهرک صنعتی با وجود شبکه‌ی فاضلاب، نبود تصفیه‌خانه‌ی فاضلاب است.

پرنیان افزود: با توجه به مهیا بودن، زیرساخت‌ها در شهرک صنعتی نقده برنامه‌ی اجرایی در نظر گرفته شده برای امسال لکه‌گیری آسفالت خیابان‌های آن هست.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه با تشکیل شرکت خدماتی، این شهرک صنعتی به شرکت خدماتی واگذار شده است، افزود: اسناد تفکیکی این شهرک نیز آماده است و در صورت درخواست واحدهای تولیدی در اسرع وقت به آنان اعطا می‌شود.

وی با اشاره به تحویل ناحیه‌ی صنعتی راهدانه از سوی جهاد کشاورزی به شرکت شهرک‌های صنعتی خاطر نشان کرد: برای تبدیل قراردادهای اعطایی از سوی سازمان جهاد کشاورزی به قراردادهای تیپ شهرک‌ها و نواحی صنعتی امتیازات و تخفیفات ویژه‌ای در نظر گرفته شده است که تا پایان اردیبهشت‌ماه به واحدهای تولیدی متقاضی تبدیل قرارداد اعطا می‌شود.

انتهای پیام/م

منبع: ایسنا
برچسب ها: ارومیه ، شهرک ، صنعتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.