دبیر واحد آموزش جامعه اسلامی دانشجویان از انتخاب اعضای شورای مرکزی و هیئت نظارت جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد در مراسم انتخابات این شوراخبر داد.

"ابوالفضل شفیعی" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، از انتخاب اعضای شورای مرکزی و هیئت نظارت جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد در مراسم انتخابات این شوراخبر داد.

وی با بیان اینکه پیش از برگزاری انتخابات کاندیداهای عضویت در شورای مرکزی و هیئت نظارت به تشریح فعالیت‌ها و برنامه‌های آینده خود پرداختند، افزود: پس از پایان فرآیند انتخابات، تعداد آرای مأخوذه 200 رأی اعلام شد و در قسمت برادران"علیرضا زارع"، "سجاد اسماعیلی"، "محسن سلیم"، "حسین فیروزی"، "محمد پورقیصری" و "امیررضا" و در قسمت خواهران خانم‌ها "حیدری"، "فاریابی" و "محمدی" با اکثریت آراء وارد شورای مرکزی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تبریز شدند.
 
دبیر واحد آموزش جامعه اسلامی دانشجویان اضافه کرد: "حمید رضایی"، "رضا موسایی"، "احمدرضا پوربافرانی" و خانم "ترابی" نیز در این انتخابات به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند.  
 
شفیعی خاطرنشان کرد: "سعید قاضی‌پور" و "سعید بخشی" نیز به عنوان هیئت نظارت جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد انتخاب شدند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار