پنج نفر از شهروندان سیستان و بلوچستان که در کاروان فرهنگی اقوام ایرانی با شعار پاسداشت روز ملی خلیج فارس حضور داشتند در میان استقبال گرم مردم و مسوولان به ایرانشهر بازگشتند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران زاهدان .، یکی از اعضای این کاروان گفت : پنج عضو شرکت کننده از سیستان و بلوچستان که سه نفر مرد و دو زن بودند با حضور در کاروان فرهنگی اقوام ایرانی آمادگی قوم بلوچ به عنوان یکی از اقوام اصیل ایرانی را برای همگامی و همراهی با سایر اقوام در حفظ یکپارچه ایران اسلامی اعلام کردند.

ˈصادق سهرابیˈ افزود: اعضای کاروان فرهنگی اقوام ایرانی باشعار پاسداشت روز ملی خلیج فارس مسیر 300 کیلومتری شیراز تا بوشهر را در مدت 10 روز پای پیاده طی کردند و در طول مسیر پس از بازدید از موزه رئیسعلی دلواری و تجدید میثاق با سرداران کشوری مبارزه با استعمار، در روز دهم اردیبهشت وارد بوشهر شده و در همایش بزرگ پاسداشت روز ملی خلیج فارس شرکت کردند.

ˈنصیر دامنیˈ یکی دیگر از اعضای این کاروان گفت: من و همسرم ماه عسل خود را به بوشهر رفتیم و با پیوستن به کاروان اقوام ایرانی به دنیا اعلام کردیم که خلیج فارس برای همیشه مفتخر به نام زیبای فارس خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.