بازی رایانه‌ای شتاب در شهر از تولیدات بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در قالب بسته بندی حجمی جدید روانه بازار می‌شود.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ حسین احمدی سازنده این بازی گفت: بازی رایانه ای شتاب در شهر در مرحله نخست توزیع، با اسقبال مخاطبان روبه رو شد. مدیر عامل شرکت آروین تک توضیح داد: بازی شتاب در شهر به دلیل دارا بودن گیم پلی و سبک بازی جذاب یکی از موفق ترین بازی‌های ایرانی است که از اواخر بهار بدون تغییر در محتوا با بسته بندی جدید آریا (حجمی) به علاقه‌مندان عرضه می شود.



بازی شتاب در شهر یک بازی ماشین سواری از نوع open-world racing است که با توجه به دارا بودن محیط بازی کاملا ایرانی توانسته است مورد توجه بسیاری از کاربران حرفه ای و غیر حرفه ای قرارگیرد. در بسیاری از سایت‌های ایرانی از این بازی با نام های مختلف از جمله "نید فور اسپید ایرانی"، "ریسینگ ایران"، "GTA ایرانی" و... نیز یاد شده است.



بازی قابلیت ثبت امتیاز Online را دارد، گویندگی بازی را منوچهر والی زاده از صداپیشگان با سابقه سینما و رادیو و تلویزیون را عهده دار بوده است. کاربر در بازی یادشده در شهر و محیط بازی می تواند آزادانه رانندگی کند و بازی فاقد داستان از پیش تعیین شده است و در اصل بازیکن مسیر پیشرفت خود را به تنهایی انتخاب می کند.





کاربر ماموریت های جالبی را در شهر می تواند انجام دهد و در مسابقات رالی داخل و برون شهری شرکت کند. هدف بازیکن کسب تجربه و امتیاز در مقایسه با سایر رانندگان شهر و شرکت در مسابقات بزرگ پیست های برون شهری و کسب رتبه اول در آن مسابقات است. در انتهای بازی پیست فضایی با محیطی متفاوت حس واقعی سرعت و جذابیت بالای را برای بازیکن ایجاد می کند.
دموی اولیه این بازی  ایرانی در نخستین نمایشگاه  بازی های رایانه ای تهران رونمایی و با اقبال  مخاطبان روبه رو شد.

منبع: بنیاد ملی بازی های رایانه ای


 • همراه وبگردی ٢٠:٣٠ باشید




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Japan
عباس
۱۲:۲۷ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
سلام لطفا بازی های ایرانی بیشتری معرفی کنید
Japan
علی
۱۲:۲۵ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
ممنون از حمایتتون از بازی های ایرانی
آخرین اخبار