بستر سازی برای افزایش سرمایه گذاری در زمینه های مختلف اقتصادی از اولویت های بخش تعاون در این استان است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ؛مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان دردیدار با مدیرکل جدید تامین اجتماعی استان با اشاره به اینکه قانونمداری اصلی ترین مولفه مورد تاکید برای انجام فعالیت های اقتصادی است، گفت : رعایت اصول قانونی در حوزه سرمایه گذاری روند پیشبرد اهداف را تسریع می کند.

غریوی افزود : با برنامه ریری اصولی و قانونی زمینه برای تحقق عدالت اجتماعی فراهم شده وبسیاری از معضلات ناشی از بی توجهی و عدم رعایت قانون در بخش های تولیدی مرتفع می شود.

وی کمک به رونق اقتصادی کشور را از اساسی ترین سیاست های وزارت تعاون ، کار ورفاه اجتماعی عنوان و تصریح کرد : کمک به افزایش سرمایه گذاری از طریق بسترسازی مناسب و ایجاد امنیت اقتصادی در سطح این استان از مهمترین دغدغه های مسولان است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان ادامه داد: قرار گرفتن این استان در مسیر جاده ترانزیت، داشتن واحدهای صنعتی غنی درزمینه برق، الکترونیک و نساجی، جوانی جمعیت و نیروی انسانی، وجود زمین های مناسب آبی و دیمی از دیگر ظرفیت های بالقوه موجود برای فعالیت های اقتصادی است.

غریوی تصریح کرد:با توجه به شعار امسال مبنی بر اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی با برنامه ریزی می توان زمینه لازم برای ترویج فرهنگ کار وایجاد اشتغال با تکیه بر غیرت جوانان را فراهم کرد.

وی خاطر نشان کرد: حمایت از تشکل های تعاونی و تلاش در راستای افزایش سهم تعاون در اقتصاد ازدیگر اولویت های اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی این استان است.

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.