مستند سیاسی "از غدیر تا موعود" در 26 قسمت 14 دقیقه ای به تهیه کنندگی رضا جعفریان و نویسندگی و کارگردانی سعید مستغاثی در گروه سیاسی شبکه خبر تولید شده است.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه خبر ، این گونه پرسش ها، بارها و بارها در اذهان و افکار بخشی از نسل دیروز و امروز به وجود آمده و اگرچه از سوی متفکرین و اندیشمندان به کرات در سخنرانی ها و نوشته ها و مکتوبات، پاسخ های دقیق و متقن گرفته اما این پاسخ ها تاکنون در شکل و شمایل یک مجموعه تصویری رسانه ای به خصوص از تلویزیون فرصت بروز نیافته اند.
 
مجموعه مستند "از غدیر تا موعود" براساس اسناد و شواهد تاریخی و گفتگو با کارشناسان، تلاش کرده تا در 26 قسمت در حد امکان و توان خود، به پرسش های فوق پرداخته و برای نخستین بار در رسانه ملی، روحانیت را از زاویه نگرشی نو و جدید در قاب تصویر قرار دهد. نگرشی که از مکتب اهل بیت (ع) بر می خیزد و از مسیر تاریخ تمدن و فرهنگ، مبارزه و تقوی عبور کرده تا به حیات طیبه برسد. حیات طیبه ای که با ظهور منجی موعود، کامل می گردد.
 
مستند سیاسی "از غدیر تا موعود" در 26 قسمت 14 دقیقه ای به تهیه کنندگی رضا جعفریان و نویسندگی و کارگردانی سعید مستغاثی در گروه سیاسی شبکه خبر تولید شده است. این مستند از شنبه 13 اردیبهشت ماه روزهای زوج هفته ساعت 30/16 از شبکه خبر پخش می شود. در تولید این مجموعه مستند، بیش از 50 کارشناس داخلی و خارجی اعم از امامان جمعه و جماعت در شهرهای مختلف، نویسنده، مورخ، استاد دانشگاه و طلبه، مقابل دوربین شبکه خبر آمده اند و با بررسی دهها کتاب و مقاله، صدها دقیقه فیلم و تصویر و هزاران سند و عکس، نقش گذشته و جایگاه آینده روحانیت برای نسل امروز روایت شده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: غدیر ، موعود ، مستند ، نویسندگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار