استاندارهرمزگان گفت:هیات دولت به ریاست حسن روحانی لایحه ایجاد منطقه ویژه اقتصادی جاسک را تصویب کرد.

 به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران بندرعباس جادری گفت : با تصویب ایجاد منطقه ویژه اقتصادی جاسک ، هرمزگان با احتساب مناطق ویژه خلیج فارس ،کشتی سازی ،مجتمع شهید رجایی ، انرژی بر پارسیان ، فولاد و آلومینیوم دارای هفت منطقه ویژه اقتصادی و دو منطقه آزاد کیش وقشم خواهد بود.

مقدمه تصویب منطقه ویژه اقتصادی در جاسک درپی سفر رییس جمهوری و هیات دولت در اسفندماه سال 92 صورت گرفت که پس از بررسی های لازم دردیدار با مردم این شهرستان بطور رسمی اعلام شد.

وی ایجاد منطقه ویژه اقتصادی در جاسک را در رشد و توسعه و پیشرفت این شهرستان و منطقه شرق هرمزگان مهم دانست و افزود: شهرستان جاسک با قرار گرفتن در کنار سواحل مکران و همجواری با خلیج فارس، دارای موقعیت بسیار خوبی برای رشد و توسعه اقتصادی است.

استاندار هرمزگان گفت: با راه اندازی منطقه ویژه اقتصادی در جاسک، شاهد رونق اقتصادی در این منطقه خواهیم بود و میزان جذب سرمایه ها در این شهرستان افزایش خواهد یافت.

جادری افزود: با تصویب ایجاد منطقه ویژه اقتصادی در جاسک یکی از مهمترین وعده های رییس جمهوری در سفر به هرمزگان تحقق یافت و این نشان دهنده عزم جدی دولت تدبیر و امید برای رفع مشکلات و رشد و توسعه استان هرمزگان در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی است./س
 
برچسب ها: تصویب ، لایحه ، جاسک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.