مدیرکل زندان‌های استان بوشهر گفت: 109 زندانی غیرعمد استان بوشهر در انتظار رهایی از حبس هستند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ، حمیدرضا حیدری شامگاه دوشنبه در بازدید از زندان دشتستان اظهار داشت: اداره کل زندان‌های استان در راستای ایجاد محیطی فرهنگی در زندان‌ها اهتمام خاصی دارد و امیدواریم به نتایج مورد نظر برسیم.

مدیرکل زندان‌های استان بوشهر ضمن تبریک ماه رجب، ضمن تشریح عملکرد ستاد دیه در راستای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد، افزود: با توجه به پتانسیل‌های بومی و مردمی استان بوشهر امیدواریم امسال بتوانیم با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته به اهداف مورد نظر برسیم.

حیدری خاطرنشان کرد: ما امسال بحث فرهنگ‌سازی برای زوج‌های جوان در مواردی همچون مهریه، کمک و هم نوعدوستی در جامعه، صبر، تعامل و ازخودگذشتگی در زندگی را دنبال خواهیم کرد تا شاهد کاهش آسیب‌های ناشی از این قبیل موارد در جامعه باشیم.

وی با ارائه گزارش عملکرد مثبت ستاد دیه در سال گذشته گفت: امسال تعداد 109 نفر زندانی در زندان‌های استان به‌دلیل جرائم غیرعمد در حبس بسر می‌برند که امید داریم با تلاش و همت همه مسئولان و کمک‌های مردمی و شرکت‌های فعال در سطح جامعه همچون شرکت‌های بیمه بتوانیم این زندانیان را به آغوش گرم خانواده‌هایشان بازگردانیم.

رئیس زندان دشتستان نیز بیان کرد: آموزه‌های دینی اصلاح و تربیت را به‌دنبال دارد و برگزاری دوره‌های آموزشی قرانی در بین مددجویان باعث اصلاح و تربیت می‌شود.

محمدرضا اوستاد اضافه کرد: این آشنایی با احکام نورانی و حیات اسلام و آگاهی از احکام دین انسان‌ها را به صراط مستقیم هدایت می‌کند.

وی در پایان متذکر شد: مددجویان با عمل به واجبات اسلامی راه تزکیه و تهذیب نفس را برای خویش هموار می‌سازند.

انتهای پیام/م
برچسب ها: بوشهر ، حبس ، زندانی ، دیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.