در صورت تامین اعتبارات لازم، بهره‌مندی از VOIP (امکان استفاده از اینترنت به‌منظور مکالمات تلفنی) در همه فرودگاه‌های کشور فراهم می‌شود.

پیام عسکرپور رئیس گروه توسعه و پشتیبانی شبکه‌های گسترده و محلی فرودگاه‌ها در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: دفتر نوسازي و فناوري اطلاعات این شرکت در سال گذشته با بهره‌گيري از نيروهاي متخصص و مجرب خود توانست گام موثری در راستاي پيشرفت و همگامي با تكنولوژي روز دنيا برداشته و تكنولوژي VOIP  را در فرودگاه‌هاي مشهد، شيراز، اصفهان، ارومیه، اهواز، تبریز، اردبیل، سبزوار و همچنین ستاد راه‌اندازی کند.

عسکرپور در ادامه گفت: در صورت تامین اعتبار مورد نیاز، تمامی فرودگاه‌های کشور به این تکنولوژی مجهز خواهند شد كه اين امر باعث كاهش هزينه به‌صورت چشمگير و افزايش بازده و سودآوري براي شركت خواهد شد.

بنابراین گزارش؛VOIP مخفف (Voice over Internet Protocol)که با نام IP تلفنی نیز از آن یاد می‌شود که امکان استفاده از اینترنت به‌منظور مکالمات تلفنی را فراهم می‌کند و در واقع با استفاده از فناوری VOIP صدای انسان توسط بسته‌های اطلاعاتی IP و از طریق اینترنت ارسال می‌شود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار