رئيس سازمان صداوسيما در مراسم پاياني اجلاس فناوري رسانه جنگ نرم را هم پاي جنگ واقعي دانست و گفت:رسانه ملي در اين حوزه بسيار موفق عمل كرده است.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي رسانه ملي؛ سيد عزت الله ضرغامي در مراسم اختتاميه دوازدهمين اجلاس سراسري فناوري و رسانه گفت: طي ده سال گذشته حوزه توسعه و فناوري رسانه يكي از فعال‌ترين بخش‌ها بوده است.
 
وي افزود: تلاش زيادي براي مصوبه مجلس درخصوص تكميل فيبر نوري از مراكز صداوسيما به فرستنده‌هاي اصلي صورت گرفته است؛ اين كار بسيار مهم است و حدود 300 ميليارد ريال در فاز نخست نياز داشت. رئيس سازمان صداوسيما با بيان اين‌كه پيگيري جدي و همراهي كميسيون‌ها در صحن مجلس تاثير خوبي بر تصويب چنين طرحي داشت، گفت: از همه كساني كه در اين زمينه همكاري كردند تشكر مي‌كنيم.
 
ضرغامي با بيان اين‌كه جنگ نرم اگر سخت‌تر از جنگ واقعي نباشد، آسان‌تر هم نيست، به پيچيدگي‌هاي فراواني كه در حوزه رسانه و جنگ نرم وجود دارد اشاره كرد و افزود: حداقل ده محور از تهديدات و پيچيدگي‌هاي جدي رسانه و جنگ نرم را به محضر رهبري ارائه كرديم و ايشان هم با دقت نظري كه داشتند، دستوراتي را صادر كردند و پس از آن هم پيگيري لازم را داشتند و اين امر نشان مي‌دهد حوزه جنگ نرم و نقش رسانه‌ها مغفول نمانده است.
 
رئيس سازمان صداوسيما با تاكيد بر رفع همه تنگناها در آينده نزديك عنوان كرد: ظرفيت‌هاي خوبي در حوزه توانمندي‌هاي فني در صداوسيما حاصل شده كه هر يك به تنهايي براي بيان عملكرد موفق كاركنان فني كافي است .
 
در اين مراسم از برگزيدگان واحدهاي پشتيباني فني صدا و تصوير مراكز، معاونان فني مراكز، برگزيدگان فني ديگر معاونت‌ها و بخش واحدهاي ستادي توسط كميته ارزيابي دوازدهمين اجلاس توسعه و فناوري رسانه قدرداني شد.
 

انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار